12 Eylül 2016 Pazartesi

Frans Hoek & Muslera, Bilgi Kirliliğinin Yoğun Olduğu Bir Polemik


Dünya'nın sayılı kaleci hocalarından biri, Frans Hoek. Daha önce de yazdım, gelişi de Galatasaray adına çok önemlidir. Ama Frans Hoek ismine sadece kaleci hocası olarak bakmanın da hata olduğunu düşünüyorum, kendisiyle ilgili internet ortamında birçok video da var. İyi bir antrenördür ayrıca, kaleci hocalığına indirgemek imkansız durumu. Son zamanlarda da hızla artan ve hala yalanlanmamış bir haber var, Muslera'nın Hoek'i istemediğine yönelik. Maç önceleri Hoek'in Muslera'yı ısıtmamasından kaynaklı çıkan haberler. Muslera'nın böyle bir düşünce içerisinde olduğunu pek düşünmüyorum, çünkü çalışabileceği en büyük kaleci hocalarından biri. Frans Hoek'in de Riekerink'in yardımcısı olduğunu söyleyelim, sadece kaleci hocası değil, farklı bir görev tanımı daha var. Maç öncelerinde de Muslera ile çalışmaması, Fadıl Koşutan'ın onu ısıtması doğal olabilir ama bu haberler hakkında hala bir açıklama gelmemesi sıkıntı, bilgi kirliliği oluyor. Yine tekrar ediyorum, ben bir sorun olduğuna, Muslera'nın Hoek gibi bir ismi istemeyeceğine inanmıyorum. Neuer ve De Gea, son çalıştığı kaleci hocaları ki son sezonunda da Van Gaal'in yardımcısıydı, kaleci hocalığının ötesinde. Şimdi de Riekerink'in yanında..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir