30 Eylül 2016 Cuma

Minik Bir U Dönüşü Yapıyorum, Formayı Canlı Görmeden Yorum Yapılmıyor


Bu kadar mı çabuk u dönüşü yaptın demeyin, diyen de haklı gerçi. 22 Eylül'de böyle yazmışım, bugün ise 30 Eylül. Dileyen okuyabilir;


Çok fark ediyor cidden, canlı görmekle resmini görmek arasında büyük farklar var. Tabii bana sorarsanız, alternatif forma olayında tercihim her zaman turuncu. Çok sevilmişti ki keşke bir gelenek haline alsaydık. Ya da geçen sezonun kırmızıya yakın renkli forması, onu da sevmiştim. Bu tarz alakasız renklerden pek hoşlanmıyorum ama bugün canlı olarak görünce de formayı gözüne o kadar kötü görünmedi. En azından 2009-2010 veya 2010-2011 sezonlarının alternatif renkli formalarından çok daha iyi. Türkiye Kupası maçlarında görürüz bu formayı, çok fazla giyilmez ama minik bir u dönüşü yapıyorum, formaları canlı kanlı görmek gerekiyor..

1 yorum:

  1. Bence sezonun en güzel forması. Dün çıkar çıkmaz Taksim store'dan aldım :)

    YanıtlaSil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir