14 Eylül 2016 Çarşamba

Semih Kaya İle İlgili Plan Ne?


Şu günlerden pek eser kalmadı, ona formayı veren ve ısrar eden Fatih Terim, sağ bek özelliği de katmaya çalışarak gelişimi adına büyük bir adım atan isim de Mancini'ydi. Sonrası yok, her sezon biraz daha düştü. Devamında gelen sık sakatlıklar ve bugün rolünü, takım içerisinde görevini pek de çözemediğim bir Semih Kaya.

Euro 2016'da da olması enteresandı mesela, Fatih Terim'in onu kadroya alması. Güvendiği, bildiği bir isim olduğu için böyle hareket etmiş olabilir de bırakılan sezonda da hayal kırıklığı bir Semih Kaya vardı. Riekerink de onu sağ bek gibi denemişti, bir Mancini katkısı alamadı ama kısmen hayata döndürmek adına da bir adımdı.

Bugüne bakalım, sağ bek rotasyonunda üç isim var. Cavanda, Linnes ve Sabri Sarıoğlu. Stoper rotasyonuna bakıyorum ve orada da Chedjou, Hakan Balta, Serdar Aziz. Denayer'i de çok istemişti Riekerink, onu da hem stoper hem de sağ bek rotasyonuna yazabiliriz derken Semih Kaya'nın rolü ne olacaktı. Ne düşünüyor acaba Riekerink, Semih Kaya ile ilgili plan ne inanın bilmiyorum.

Serdar Aziz döndüğü an formayı alacak bence, kulübede de Hakan Balta bekleyecek. 18'de de yer kalmıyor Semih Kaya'ya. Aldığı yıllık ücretin de fena olmadığını söyleyelim ki tribünde olacak bir isim adına da lüks gözüyle bakıyorum. Çok büyük bir düşüş bu, çıkış adına da bir formül bulamadım. Kadroda o yer yok gibi.

3 yorum:

  1. Serdar Aziz'in sakat olduğu günler onun için büyük şans.Şahsi fikrim Riekerink Rize maçında Hakan Balta'nın yerine denemeli.Eğer kuvvetlenmişse proaktif stoper ihtiyacımızı karşılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ben de senin gibi düşünüyorum. Bu durumda da tekrar Serdar Aziz'in transfer gerekliliğini sorgularız :)

      Sil
  2. Bence Rize maçında şans bulacak cunku Rizespor maçı Medya Programı:
    -Yarın 13:00 | Semih Kaya basın toplantısı
    -Yarın 13:30 | Riekerink basın toplantısı
    boyle bir program varmis. Oynamayan oyuncuyu basin toplantisi yapmazlar bence bu bir ipucu

    YanıtlaSil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir