31 Ekim 2016 Pazartesi

Yasin Öztekin de Haklı, Kadro Dışı Bırakan da


Masum değiliz, hiç birimiz. Yasin Öztekin'in kadro dışı kalması bana bu şarkıyı hatırlattı. Öyle bir konu ki, Riekerink'e, Yasin Öztekin'e, bu kararı alanlara, bu kararı doğru veya yanlış bulan herkese hak veriyorum. Yasin Öztekin neden kadro dışı kaldı diyemem, o hareketin bir yaptırımı olmak zorundaydı ve bana göre doğru bir karar verildi. 

Ama Yasin Öztekin de neden o triplere girdi diyemem, seversiniz sevmezsiniz ama bu sezonun iyi isimlerinden, en azından Podolski'den daha çok hak ediyor formayı ama ısrarlı şekilde hakkının yendiğini düşünüyorum. Bir patlama anı yaşadı, ben de aynı tepkiyi verebilirdim. Bunun da neticesi kadro dışıdır.

Hamit Altıntop da benzer bir konu yaşadı, oyuna giremeyince su şişelerini tekmelemişti ve gecesi kadro dışı kaldı. Hemen özür dilediği için bir gün içinde çözüldü konu, Yasin Öztekin'in geri adım atmaması bu neticeyi doğurdu diye düşünüyorum. Kendince kendisini haklı görüyordur, saygı duyarım ama bu hareketin neticesi de kadro dışı bırakılmasıdır. Bugün bu yaptırım uygulanmasa yarın önü alınamaz.

Hakkının yendiği de net, empatiyle yaklaştığımda ben de hak veriyorum. Adanaspor maçında oyundan çıkması gereken isim o olmamalıydı ya da Trabzonspor maçında da forma onun hakkıydı ama süre dahi alamadı. Podolski leş atıyor ama 90 dakikaları tamamlıyor ya da form anlamında bakınca da Yasin Öztekin'in Sinan Gümüş'ün önünde olduğunu düşünüyorum (bu sezon için). Patlama anı yaşadı, umarım geri adım atılır. Şu tablonun devam etmesini istemem..

8 yorum:

  1. Sorun tepki vermesi değil öncelikle bunu bilmek gerekir.Kulübeyi yumrukladı tamam bu belki anlayışla karşılanır ama formayı yere atmak hiçbir galatasaraylının kabul edemeyeceği bir durum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sinir harbinde düşünemiyorsun bence. Selcuk Inan'in forma çıkarması gibi değil bence bu konu.

      Sil
    2. Galatasaray forması giymek sadece yetenekle olmaz.Bir oyuncu herşeyiyle tam olacak.Ne kadar sinirli olursa olsun nasıl davranacağını bilecek.Sizi de bazen anlayamıyorum.Grosskreutzla ilgili açılmaları için Semih'i burda ciddi şekilde eleştirdiniz ki o zamanda yorum da yazmıştım kesinlikle haklıydınız.Şimdi Yasin'i koruma çabası neden?

      Sil
  2. Oyundan çıkarken sinir olup kızan futbolcudan değil de, hiçbir şey olmamış gibi sırıtarak çıkan adamdan korkacaksın, Yasin'in yaptığı tepki kimseye yönelik değildi, Kulübeye en ufak saygısızlığı olmadı, Adam hırslı ve onun yerine kim olsa daha bile fazlasını yapar. HH döneminden beri Yasin'i oyundan çıkarmak moda oldu. Bana göre; JOR bu karara müdahale edip Yasin'i affetirmeli ve oyuncusunu geri kazanmalı. Büyük hoca öyle olunuyor.

    YanıtlaSil
  3. Abi yapma bunu, yasin'e bu sezon iyiydi demek... Yani anladın sen. Kusura bakma ama berbat bi sezon geçiriyor, Podolski sakatlıktan döndü, her zamanki podolski oyunun içinde pek yok ama arada çıkıp bitirici işler yapıyor, yasin gibi bir futbol özürlüsü bi adam geçemeyen pası kötü şutu kötü bi herif için... Yok formuna girsin oynasın, olmaz yoksa o iş. Ayrıca sen türkiye kupası maçına göre konuşuyosun herhalde, o maçta beni koy ben de yıldızlaşırdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasin Öztekin kötü ön yargısı öyle oturmuş ki sizde ne yaparsa yapsın hep kötü olacak. Oysa biraz objektif bakmak yeterli bu sezona :) Podolski'den iyi durumda, bu çok açık.

      Sil
  4. Poldi den adam kesilmesini bekleyemetiz,defansa yardımı hiç soylemiyorum asist desen tartışılır. Bence şuan sadece kariyeri ve sularıyla takımda yoksa şuan için Yasin onun kat ve kat onunde

    YanıtlaSil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir