16 Kasım 2016 Çarşamba

Doğuştan değil ama gönülden Galatasaraylıdır, Türkiye'ye döndüğünde de adresi bellidir


Çıkan Burak Yılmaz & Beşiktaş haberleri üzerine yazma gereğini duydum, zira inandığım bir durum değil. En azından Burak Yılmaz cephesinde, çünkü kendisinin bu saatten sonra Türkiye'de Galatasaray dışında başka bir takımda forma giyeceğine inanmıyorum. Geçmişte Beşiktaşlı olabilir, doğuştan Galatasaraylı da olmayabilir ama gün itibariyle en ala Galatasaraylıdır kendisi. Keşke her futbolcu onun kadar Galatasaray'ı sahiplenmiş olabilse, bu Galatasaray forması giydiğinde de böyleydi, Galatasaray'dan ayrıldığında da değişmedi. Futbolunu tartışın (ben tartışmam), gidişi doğrudur, yanlıştır bilemem, bunlar hep konuşulur ama kendisinin Galatasaraylılığından da şüphe etmem. Bugün onun camiası Galatasaray'dır ve kolay değil, bu kadar takım gez ama bir camian olsun. Kolay sahiplenemezsiniz ama Burak Yılmaz'ı sahiplendik işte, o da hakkını verdi. Tam da bu yüzden Beşiktaş'a veya x bir Türk takımına gideceğine ihtimal vermiyorum, Türkiye'ye döndüğünde bu adres yine Galatasaray olur. Yeniden dönsün anlamında yazmıyorum ama Galatasaray'a da en iyi şekilde katkı vermiştir, büyük golcüdür ve iyi Galatasaraylıdır. Kendisini her anlamda severim, bu asla değişmeyecek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir