5 Kasım 2016 Cumartesi

Konuşulacak olan Arda Turan'ların dönüşü değil, Mehmet Batdal & Yalçın Ayhan gibi isimler


Neydi sorun bilen var mı, ben de bu cevap hala yok. Arda Turan, Burak Yılmaz ve Selçuk İnan gibi isimler neden kadro dışı kaldılar, şimdi neden geri dönüyorlar, kaybedilen puanlar özelinden sorulacak öyle sorular var ki? Sorulamıyor ama, daha doğrusu cevap alınamayacağı bilindiği için. Arda Turan kendi cephesinden durumu biraz anlattı ama Fatih Terim cephesinden bir yanıt yoktu, peki ne oldu da her şey düzeldi? İyi oldu, o ayrı nokta. Nedenini bilmediğim bir sorundu, bilen de pek yok. Bu durumda da bir şekilde sorunun çözülmüş gibi görünmesi iyi oldu, hayırlısı olsun.

Konu bu değil ama, vitrinde olan isimler Arda Turan'lar olmamalı. Beni daha çok şaşırtan bir durum var, bu isimlerin geri döneceği tahmin edilen durumdu, çok şaşırmıyorum. Mehmet Batdal, Yalçın Ayhan gibi isimlerin Milli Takım'da yer alıyor olması beni şaşırttı. Hiç tahmin etmiyordum, sorulduğunda da imkansız diyordum. Yer almayı hak ediyorlardı, hem de sonuna kadar. Gençleşmek eyvallah ama hak eden isim de bu kadronun içerisinde yer almalı, bu isimler çok daha öncesinden ödüllendirilmeliydi. En basitinden, stoper ve forvet sorununu uzun süredir çekiyoruz, bu isimler de burada olmayı hak ediyorlardı.

Aykut Kocaman'ın bu konuda bir üzüntüsü vardı, bildiğiniz gibi geçen sezonun sürpriz takımı. Çok başarılı oldular ama o kadronun içerisinden bir isim bile takıma davet edilmedi. Üstelik çoğu maçı da Konya'da oynuyor olmamıza rağmen. Haklıydı da, hak eden isimler olmuştu. Aynı durum Başakşehir için de geçerliydi ama yeni gerçekleşiyor, peki o zaman geçmişte neden düşünülmedi? Fatih Terim'in Milli Takım'ın başında bu anlamda formda veya mutlu olduğunu düşünmüyorum. Son davet ettiği kadro da bana göre doğru ama Fatih Terim kadrosuyum demeyen bir kadro. 

Kosova maçı için kalabalık bir ekip, 28 kişi var. Emre Çolak, Bilal Başakçıoğlu gibi yeni isimler de var mesela, özellikle Emre Çolak'ı bekliyordum. Yalçın Ayhan, Mehmet Batdal gibi isimler yeni, Arda Turan'lar geri dönmüş durumda. Cengiz Ünder yine kadroya davet edildi, umarım Ümit Milli Takım'a gönderilmez bu sefer. Yunus Mallı kadroda ama oynama ihtimalini yine düşük görüyorum, Arda Turan & Burak Yılmaz'lar yokken şans verilmedi ki onların varlığında şans bulsun. Ne diyelim, hayırlısı olsun. Umarım toparlarız, bir hava yakalanır..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir