15 Kasım 2016 Salı

Usain Bolt & Dortmund, bir zamanlar Kobe'yi de Galatasaray formasıyla görmek


Kobe Bryant'ın Nike bağlantısıyla Galatasaray idmanına katılmasını hatırlarsınız, Ufuk Ceylan'la penaltı çekişiyordu, futbolcularla tanıştı, fotoğraflar çekildi, formayı giydi. Güzel bir işti, Kobe Bryant gibi bir efsaneyi Galatasaray forması altında görmek, bir idman sonrasına denk geldi ama her zaman hatırlanacak bir an oldu. Usain Bolt ise Puma bağlantısıyla birlikte çok daha büyük bir işe giriyor. Uzun zamandır konuşuluyordu zaten, sürekli kendisi de dile getiriyor, atletizmi bıraktıktan sonra kısa bir süre da olsa futbolda şansını denemek istiyor. Nasıl oynuyor bilmiyorum, hiç izlemedim ama şov dünyası böyle işleri sever. Bu uğurda da belki de ilk adım Usain Bolt'un Dortmund ile bir süre idmanlara çıkacak olması. Bildiğiniz gibi Dortmund'un da forma sponsoru Puma ve Puma'nın da Ceo'su Dortmund'un yöneticilerinden biri. Bu bağlantıyla da birlikte böyle bir işe imza atılıyor, güzel de olacağını düşünüyorum. Etkili bir sağ kanat mı geliyor dersiniz, sağ taraftan amansız akacak bir futbolcu? Bugün muhabbeti de döndü, Ahmet İlhan Özek kadar oynasa iyiydi denildi, ben bir Yiğit Gökoğlan performansı bekliyordum oysa. Tabii bunlar işin şakası ama Bolt'un futbol hayali de günün birinde gerçek olabilir, Avrupa olmaz ama bu şovu sevecek çok ülke var..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir