22 Kasım 2016 Salı

Yine söylüyorum, mevcut Galatasaray kadrosunun en iyi stoperi Serdar Aziz'dir


Serdar Aziz'in yaptırdığı penaltı acemice, bunun tartışması yok. Orada alınacak risk değil, topu taca at, kornere at ama uzaklaştır. Yapmayacağı bir işe girişti ve penaltı yaptırdı, sonucunda da fiş çekildi zaten. Ama kötü bir algı oluştu, bu penaltı üzerinden performans değerlendiriliyor. Ben de tam aksini düşünüyorum, bu pozisyonda hatası büyüktür ama gayet iyi bir maç çıkarmıştır. Yine söylüyorum, Galatasaray'ın mevcut kadrosunda da en iyi stoperdir. Sert, havadan iyi, hamleli bir isim. Derbide de Hakan Balta & Serdar Aziz hattında bir sorun görmüyordum, yaşamadım da. Beklerin, özellikle de Carole'nin çöküşü, orta sahada varlık gösteremememiz gibi etmenlerle birlikte ortaya çıkan bir sonuç. Hakan Balta işin isyan noktasında iyiydi, Serdar Aziz ise mücadele anlamında gayet iyi bir maç çıkardı ama maalesef bu hatayla anılacak. Geçmişi çok konuştuk, bonservis, transferin gerekliliği gibi. Herkese de hak verdim ama bundan sonrası için benim yorumlarım. Fenerbahçe maçının ilk lig maçı olması da büyük bir hatadır, bundan da büyük hata baskılar sonucu oynatılması. Fizik anlamda hazırdı Serdar Aziz ama ısrarla yedek tutuldu, oynatılmadı. Oysa hazırlanabilirdi, geçmiş maçlarda oynaması da hakkıydı. Diyorum ya, Riekerink onu iyi kılan tüm iyi özelliklerini kaybetti diye. Adalet başta geliyor, elinde daha iyi bir malzeme var ama geçen kötü sezonun dahi gerisinde şu an. Tam da bu yüzden ayrılık vakti..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir