22 Aralık 2016 Perşembe

İmkan varsa Avrupa'ya gitmesini isterim, Emre Çolak'ın 25 yaşında gelişimini izliyoruz


İlhan Cavcav'ın İrfan Can Kahveci için söylediği bonservis bedelinin ardından konuşulmaya başlandı. 2 milyon avro ve sonraki satıştan yüzde 15 istediklerini söylemişler, makul bir rakam. 21 yaşında, potansiyeli yüksek bir arkadaşımız. Yabancı kontenjanının gelişmesinin etkileri belki de, umarım böyle devam eder. Bu rakamı da görünce herkesin kafasında "gelsin" yorumu doğmuş oluyor. Önü açık, fazlasıyla yetenekli bir 10 numara. Geliştirici bir teknik adamın elinde de daha büyük bir aşama kaydedebilir. Fenerbahçe alır diye düşünüyorum ben, ihtiyaçları da var. Şu ortamda Galatasaray'da yerler kendisini, kulübeye mahkum kalır ki bunu istemem. Josue oturacağına İrfan Can Kahveci otursun düşüncesi de bana göre hatalı. Bugün için yorumum bu tabii, yarın ne olur bilemiyorum, iyi bir teknik direktörümüz olur ve yeniden yapılanma sürecinde elbette etkili bir adım olurdu. Emre Çolak'ı izliyoruz aslında, Türkiye'de beklenen gelişimin uzağında kaldı ama yeteneği de her zaman bilinen bir isim. Deportivo'da harikalar yaratıyor, yaşı da 25. Potansiyeli kıyası yapmıyorum ama bu tarz futbolcuların imkanı varsa yolu bu olmalı. Çağlar Söyüncü de bir örnek, İrfan Can Kahveci de olabilir. Bu rakam Avrupa kulüpleri açısından da makul, böyle bir imkanı varsa kaçırmasını istemem. Türkiye'de kapılar her zaman açık ama futbolunu ilerletmesi adına Avrupa'da görmek isterim. İyi bir isim, çok daha iyisi de olabilir. 10 numara oynar, orta sahanın ortasında oynar, sol tarafa çekebilirsiniz. Oyun aklı, yeteneği yüksek bir futbolcu. Gençlerbirliği'nde de uzun zamandır oynuyor, önemli aşama kaydetti, Milli Takım'a kadar da yükseldi. Yukarıda da dediğim gibi, Fenerbahçe alacak bence, ihtiyaçları var, o pozisyonda önemli bir boşlukları var..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir