1 Aralık 2016 Perşembe

Klaas-Jan Huntelaar & Galatasaray, yılların bitiremediği bir sevda


Huntelaar'ın Galatasaray'ın transfer gündemine gelmediği bir sezon yok, sürekli konuşulan bir isim. Son 5-6 sezonu Huntelaar ile geçirdik, Ocak ayı adına da yine gündeme getiriliyor. Galatasaray'ın bu konuda bir girişimi olacağına inanmıyorum, Elimizde yaşlanan bir kadro var ve gençleşmek gerekiyor, yeni bir +30'luk ismi daha kaldırabilmek güç.

Huntelaar'ın kalitesi üzerine kimsenin kuşkusu yoktur, sağlıklı bir Huntelaar elbette büyük bir fark yaratırdı. Fizik üstünlüğü olan, havadan çok hakim, oyun aklının da güçlü olduğu iyi bir bitirici. Ceza sahası içerisinde etkisi büyük ama topu oraya getirebilmek Galatasaray adına mesele. Eren Derdiyok biraz da bu yüzden etkisiz, kendisini doğru kullanamadık. Podolski'nin forvette gezerek oynaması bu noktada fark yarattı (Bursaspor maçında), haliyle de pas oyununu aradığı forvet tarzı biraz da bu yönde.

Ayrıca Galatasaray'ın da bir forvet ihtiyacı olduğunu düşünmüyorum, asıl ihtiyaç sağ açık bana göre. Hele ki Huntelaar gibi bir isme hiç ihtiyaç yok, elimizde zaten doğru kullanamadığımız Eren Derdiyok gibi bir isim varken. Sneijder kaynaklı dış basında çıkan haberler bunlar, dediğim gibi bu noktada bir girişimde bulunacağımıza ihtimal vermiyorum.

Son dönemini de sakatlıklara kurban verdi, futbolu da bu anlamda geriledi ve yaş 33. Sezon sonunda sözleşmesi bitiyor, Schalke'den ayrılığı da bu noktada kaçınılmaz. Ajax'a dönebilir diye tahmin ediyorum, uzak diyarları düşünmüyorsa ki mutlaka o diyarlardan da teklifler olacaktır. Huntelaar gibi bir isim şu noktada bizim için geçici bir çözüm olur ve böyle bir çözüme de ihtiyaç yok.

Galatasaray'ın gündemine yıllardır geliyor ama, en iyi zamanlarında da geliyordu, en kötü zamanlarında da yazılıyor. Geçen sezon bekliyordum mesela kendisini, bu konuda da girişim olmuştu ama Hamza Hamzaoğlu'nun forvet noktasındaki vetolarına takılan isimlerden biri de oydu. Gignac, Mario Gomez, Huntelaar diye uzayan bir liste. İyi mi kötü mü oldu bilmiyorum ama yıllar sonra Galatasaray'a gelemeyen isimler diye bir liste yaptığımızda onun da yeri üst sıralarda olacak..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir