27 Ocak 2017 Cuma

Garanti bir adım değildi ama sezon sonuna kadar kiralayabilirdin.. Köln öyle yaptı


Konuştuğumuz, düşündüğümüz bir isimdi Subotic. Galatasaray'ın bu konuda bir girişimi oldu mu bilmiyorum ama mutlaka masasına gelen transferlerden biriydi. Riskli bir hamle, Subotic'in sağlık durumuna güvenmek güç. Kariyerine, tecrübesine, kalitesine kimsenin söyleyeceği bir söz yoktur, sağlıklı bir Subotic'in de yaratacağı fark mutlaka büyük olurdu ama güvenemezsin. Şöyle bir şey olabilirdi, o da biraz deneme yanılma misali. Sezon sonuna kadar kiralardın, takip ederdin ve sezon sonunda durumuna göre hamle yapardın. Köln böyle yaptı ve Subotic'i satın alma opsiyonuyla sezon sonuna kadar kiraladı. Ne durumda bilmiyorum, tek bildiğim uzun zamandır forma giymediği. Sezon içerisinde Dortmund 2. takımıyla sahaya çıktı ama orada dahi maçı tamamlayamadığı oldu. Köln görmek istemiş, umarım kazanırlar. Subotic'in gidebileceği en iyi takımlardan biriydi, Köln iyi ve hedefi olan bir takım, sağlıklı bir Subotic'in de katacağı kalite / tecrübe önemli. Güzel bir karakter, Dortmund'luların da çok sevdiği bir isim. Galatasaray'da görmek isterdim, yakışırdı da ama garanti bir adım değildi. Şöyle bir yazım da vardı hatta;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir