5 Mart 2017 Pazar

Logan güzel bir yol filmi, hikayenin süper kahramanın önüne geçtiği


Yazı dizisi halinde yazıyordum ama bundan vazgeçtim, güzel durmadı çünkü. Bu konulara keyif aldığım için giriyorum, yazmayı da artık canım istediğinde gerçekleştireceğim. Serbest, bağımsız bir şekilde yani. Logan'la başlayalım ve en baştan belirteyim, spoiler tabii ki vermeyeceğim. Önce Hugh Jackman'ın Wolverine rolüne vedasını açıklaması, devamında da fragmanlarıyla büyük beklenti ve heyecan yaratan bir filmdi Logan. Elbette en iyi süper kahraman filmi buydu demeyeceğim ama en iyilerden biri olduğu da kesin. Özellikle diğer X-Men filmlerine kıyasla, Hugh Jackman'ın vedasının görkemli ve ona yakışacak şekilde olduğunu düşünüyorum. X-Men First Class dışında çok beğendiğim bir X-Men filmi olmadığını daha önce yazmıştım, solo Wolverine filmleri ise hayal kırıklığının ulaşabileceği en yüksek noktalardı. Fox'un doğruyu Hugh Jackman'ın son Wolverine filminde bulması ise ayrı bir tartışma konusu. Deadpool'la birlikte yaş sınırı yüksek ve insanların bu tarz filmlerde görmek istediği noktaya gelmişti Fox. Deadpool veya Wolverine denildiğinde de bu çizgiyi görmek istiyor insanlar, Logan'da da bunu yakaladık. 


Güzel bir yol filmi, bir süper kahraman filmi olmasına rağmen, hikayenin süper kahramanın varlığının önüne geçtiğini düşünüyorum ki bu da süper kahraman filmleri adına yeni bir yol. Aslında bir süper kahraman filmi miydi demese miydim, tartışılabilir çünkü çok farklı bir hikayeydi. Bundan sonrasını konuşmak lazım aslında, X-Men filmlerinin geleceğini merak ediyorum. Fox öyle bir çukurun içinde ki onlar da ne yapacağını pek bilmiyor. Geçmişe gittiler, bu filmle geleceği gösterdiler, geçmişe gittikleri noktada günümüze doğru yaklaşıyorlar, paralel evrenler, değişen gelecek derken çok karmaşık bir nokta var. Artık Hugh Jackman da olmayacak ve hala doğru dürüst Gambit, Cyclops karakterlerini dahi adam gibi göremedik. 17 yıllık maziyi çöpe atmak istemiyorlar ama bu evrenin bir noktada sıfırlanması zamanı geldi ve geçiyor. Son olarak X-23, yani Lora. Bakalım onu nasıl bir gelecek bekleyecek, bence filmin en mükemmel noktasıydı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir