24 Mart 2017 Cuma

Selçuk İnan'in son haftalardaki çıkışı mutluluk verici


Bunu yazdığımda tepki göreceğimi biliyorum. Selçuk İnan'ı ne olursa olsun beğenmeyerek bir güruh var, saygı duyacağım. Ya da saha içine bakarak "lig bitti" gibi bir eleştiri gelebilir ama Tudor dönemi ile alakalı aynı şeyi yazmaktan sıkılmayacağım. Bu sezonu mümkün olan en iyi yerde bitirmek ve bugünden gelecek adına çalışmak. Selçuk İnan'ı da bu nokta üzerinden değerlendiriyorum, sadece saha içine bakarak ve yeni döneme yönelik.

Düşüş içinde olduğu doğrudur, Mancini döneminden bu yana gelen. Hamza Hamzaoğlu'yla gelen şampiyonluk sezonunda yeniden ayaklandığı bir zaman olmuştu ama ertesi sezon yine düştü ve kendisini "temposuzluğu" üzerinden değerlendirmeye başladık. İyi değildi o görüntü, geleceği olmayan. İşin içine kazanılan ücretler falan girdiğinde de eleştirinin boyutu daha arttı. Bunlar haklı eleştiriler, ben de yazdım.

Şöyle söyleyeyim, Selçuk İnan'ın öyle bir sözleşmesi var ki kendisinden vazgeçmek o kadar kolay değil. Değişim diyoruz, mutlaka gerçekleşmesi gereken. Yaşlanan bir takım var ve bazı isimlerden maddi bir gelir elde etmenin de mümkün olduğunu düşünüyorum. O isim Selçuk İnan değil ama, talip bulmak, gönderiyorum diyerek göndermek zor. 

Bu bir nokta, ben başka noktadan bakıyorum. Tudor döneminde izlediğim Selçuk İnan daha farklı. Temposunu yükseltmeye başladı, istiyor, isyan etmeyi yeniden hatırladı. Trabzonspor maçında kötü bir mağlubiyet aldık ama Selçuk İnan'ın arzusu aklımda kaldı. Bunu Finlandiya karşısında da devam ettirdi, oynadığı pozisyon itibariyle görevi daha zordu ama iyi başardı. Hem savunma hem de hücum noktasında, bu tempoda görmeyeli uzun zaman olmuştu.

Biraz daha izlemek lazım ama bu çıkışını görmek ilgi çekici. Tudor döneminde biraz daha farklı bir havaya büründüğü kesin, istemesi, temposunu yükseltmesini değerli görüyorum. Tudor'un da Selçuk İnan özelinde pozitif açıklamaları vardı, tuttuğu bir isim gibi görünüyor. Haliyle bu yeni dönemde önemli bir şansı olacak..

1 yorum:

  1. Ab öncelikle Selçuk için 2015 yılı yani, geçen sezonun ilk yarısı da gayet iyi geçmişti, hatta Selçuk'tan nefret eden tayfa dahi acaba eski Selçuk geri mi dönüyor demişti. Ama sonrasında tüm oyuncularda olduğu gibi o da düştü. Ama çok fazla maaş alması nedeniyle ve de ilk 2 sezonunun harika geçirmesi nedeniyle beklentileri karşılayamama durumu var. Formayı çıkartması da cabası. Ben ne olursa olsun Selçuk'a hep bir kaptanımız olarak saygı duyacağım. 2011 yazında bize değil de Fener'e veya Beşiktaş'a gitseydi şuan bambaşka şeyler konuşuyor olabilirdik.

    Bu sezon özelindeyse ne yalan söyleyeyim Tudor ile hiç yükselmesini beklemiyordum benim açımdan baya bir sürpriz oldu. Umarım bu oyununu sürdürür ve bundan sonra biz de ikinci baharını yaşar...

    YanıtlaSil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir