11 Nisan 2017 Salı

Thor: Ragnarok, özünde karanlık bir hikaye ama seyirde değil


Thor: Ragnarok özünde karanlık bir hikayedir, Marvel sinematik evreninde ise durum böyle değil. Filmin yönetmeninin açıklaması vardı, Marvel evreninin en komik filmi olacak diye. Film baştan kaybetti zaten, en azından benim açımdan. Thor filmleri zaten eleştiriliyor, Marvel evreninde çekilen diğer filmlere kıyasla ilk iki Thor filmini hayal kırıklığı sınıfına ekliyoruz. Ragnarok açısından durum değişmeyecek sanki, özellikle de filmin eğlence dozunun bu kadar yüksek olmasıyla.

Hikayeye de az çok hakimiz. Ragnarok, Asgard'ı işgal ediyor ve fragmanda da gördüğünüz üzere Thor'u Sakaar isimli gezegene sürgün ediyor. Bu gezegende galaksinin her tarafından sürgün edilmiş insanlar var, buna Hulk da dahil ama oraya nasıl geldi bilmiyoruz. Burada sürgün edilen insanların katıldığı bir gladyatörler turnuvası düzenleniyor ve Hulk / Thor karşı karşıya. Tabii yenilenen bir Thor imajı, bunu beğendim mesela. Hulk ise gladyatör kıyafeti içerisinde, Planet Hulk.


Thor: The Dark World'un son sahnesinde Loki Odin'in tahtına geçmişti, Doctor Strange'de ise Odin'in Dünya'ya hafızasını kaybetmiş bir şekilde geldiğini öğrendik. Thor ve Loki Odin'i bulmak için Dünya'ya geliyorlar ve Doctor Strange'den yardım istemişlerdi. Bunu da 2. fragmanda görürüz, burada yer vermemişler ama bilinen bir hikaye, bu açıdan spoiler verdiğimi zannetmiyorum.

Bu filmin konusu "karanlık" bir tona çok daha yakışırdı diye düşünüyorum ama görünen o ki eğlence dozu yüksek bir film izleyeceğiz. Guardians Of The Galaxy tadında bir nevi, ben çok fazla bir fark göremedim. Hulk heyecanlandırıyor tabii, Doctor Strange'nin de bu filmde olacak olması, Avengers Infinity War öncesinde önemli kapılardan birini açacak olması da meraklandırıyor beni. Çok büyük bir beklentiyle gitmeyeceğim bu filme, eğlenmek ve bazı soruların cevabını izlemek için gitmek lazım. O vakit keyif almak mümkün gibi. 

Civil War sırasında Thor ve Hulk nerede sorusuna cevabın sorusu da bu film. Geniş bir zaman aralığı olacak diye düşünüyorum, Thor'un Dünya'ya gelmesi ve Odin'i araması, Asgard'ın işgal edildiği ve Ragnarok'un Thor'u sürgün ettiği bölüm, gladyatör savaşları derken Civil War dönemi geçen bir hikaye. Avengers: Age Of Ultron'da Thor bu olacakları görmüştü ve Asgard'a geri dönmüştü. Hikaye de burada başlayacak gibi ve uzun bir zaman aralığında geçecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir