3 Mayıs 2017 Çarşamba

Umarım haberler doğrudur ve Bruma'yla yeni sözleşme imzalanır


4-5 gün önce Tottenham haberini konuşuyorduk, bugün ise Galatasaray'la imzalayacağı yeni sözleşmeyi. Şartlar, dengeler her gün değişiyor ve bu değişimi dün üzerinden değerlendirmek sağlıklı olmuyor. Mevcut şartlar göz önüne alınmalı, dünden ziyade bugünü esas alarak. Bugün itibariyle de Bruma'nın sözleşmesini uzatmaya yakınız, ücretinde önemli bir artışla. Bu zammı da sorgulayamayız, Bruma'yı ne olursa olsun takımda tutmamız gerektiğini düşünüyorum.

Geçenlerde yazdığım gibi, sözleşmesini uzatmaması durumunda ipler Bruma'nın elindeydi. Böyle bir transferden de Galatasaray'ın maksimum 10 milyon avro kazanabileceğini düşünüyordum ki gelen teklifler 7-8 milyon avro bandında olacaktı. Bruma 22 yaşında ve istikrarlı şekilde oynayabildiği ilk sezonunu yaşıyor. Sözleşmesi de bitiyor derken kimse bu şartlarda hayal ettiğimiz teklifleri yapamaz. Gerçi Türkiye'den herhangi bir futbolcunun x Avrupa kulübüne 15 milyon avro'dan fazla bir rakama gittiğini de hiç görmedim. Bruma bu durumu değiştirebilir ama yeni sözleşme imzalanması durumunda.

Şöyle bir şey de var, şu aşamada Galatasaray'dan kazanacağının daha fazlasını x Avrupa kulübünde kazanması imkansız. Bruma'nın tercihi önemli demiştim, para mı yoksa kariyer mi. Paraya biraz daha yakın gibi görünüyor, Galatasaray onun için garanti bir kapı. İstediği ücreti kazanacaktır, yönetimin de bunu göze alacağını düşünüyorum. Bruma'nın yerine Bruma'dan iyisini almak imkansız çünkü, Bruma'dan kazandığın parayı yerine aldığın isme yatırmak anlamına gelir bu. Gençleşelim derken, elindeki en önemli değeri de kaybetmek istemeyeceklerdir. 2-3 sezon içinde Bruma'dan daha fazlasını da kazanmak mümkün ayrıca.

Umarım haberler doğrudur ve Bruma'yla yeni sözleşme imzalanır. Bruma'nın önemli eksiklerinin bulunduğunu düşünmeme rağmen (bu eksiklikler yüzünden Avrupa'nın önemli kulüplerinde yapamayacağını düşünüyorum) Galatasaray ve Türkiye içim keyif veren, fark yaratan bir isim. Yeni yapılanmanın da en iddialı isimlerinden biri olur, takımda kalmasını olmazsa olmaz olarak görüyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir