26 Haziran 2017 Pazartesi

Östersunds maçına doğru


Transfere odaklıyız tabi ki, gündem fazlasıyla bununla meşgul. Her ne kadar resmi bir açıklama gelmemiş olsa da bu konuda atılan bazı adımlar var, hepimizin bildiği. Gomis, Belhanda ve Maicon diyoruz işte, kampta bu üç ismi görecek gibiyiz. 

Araya 4. bir isim katılır mı bilmiyorum ama bazı öncelikler var. Orta saha ve sağ bek gibi, ilk ön eleme maçında oynaması gereken transferler. Birçok transfer lazım, sol bek, 2. bir orta saha ya da kanat gibi ama bu hamleler Temmuz ayı içine de bırakılabilir. Burada acil nokta ilk ön eleme maçı, rakibi hafife almamalıyız ama Galatasaray adına belli gerçekler de var. Bu hamleler olmadan da o turu rahatlıkla geçebiliriz, en azından geçmemiz gerekiyor.

Belhanda bu işin lüks kısmı aslında, öncelikle gerçekleşmesi gereken futbolcular arasına onu eklemezdim. Tabi bazı noktalarda ihtimal yaratıldığı an gerçekleştiriyorsunuz, Belhanda da öyle olmalı. Belhanda mutlaka katkılı olacak, Sneijder'le birlikte de oynar ama ilk ön eleme maçında Sneijder'in varlığında Belhanda öncelik değildi, anlatmak istediğim o. Neyse artık, gerçekleşti bu transfer, biz de olan üzerine konuşalım.

İlk ön eleme maçı için şöyle bir fantezi kadro oluşturdum;

Muslera
Corchia Serdar Maicon Linnes
Vainqueur Selçuk
Sinan Sneijder Belhanda
Gomis

Bu gayet iyi bir kadrodur, eksikleri olmasına rağmen. Ön eleme turlarında ise sizi rahatlıkla taşır. Sol bek, sağ kanat, 2. bir orta saha gibi hamlelere ihtiyaç duyar ama en azından acil noktada işinizi görür. Linnes sezonu iyi bitirmişti mesela, Sinan Gümüş de aynı şekilde. Tolga Ciğerci soruları gelebilir ama Selçuk İnan'ın oynayacağını düşünüyorum. Vainqueur'un ise sertliğine ihtiyaç var, böyle bir transferin acil gerçekleşmesi gerektiğini düşünüyorum. Orta sahada herhangi bir alternatifte kalmadı çünkü, belli ki Donk'u falan düşünmeyeceğiz.

6 yorum:

  1. hocam sezonu hangi oyuncu kadrosu ile açtık biliyormusun?şu anda çalışan oyuncu listesini bilmiyorum.

    bence linnes sağ bekte olmalı.ideal yeri orası.illa solda oynayacaksa bu ancak sol açık şeklinde olur.ters ayaklı bek bana hiç mantıklı gelmiyor.stoperlerde bile sol ayaklı sol stoper aranırken.

    hakan balta fit olursa sol bek olarak denenebilir.linnesin sağdan bindirmelerinde solda emniyet sübabı görevi görür.ama snijderden dolayı galatasaray soldan aktığı için bek inde ileri çıkması gerekiyor.karmaşık bir durum.

    Vainqueur u izlemedim.ilk eleme maçına hiç bir transferin yetişeceğini sanmıyorum.şunun şurasında 20 gün var.uzun iş yetişmesi.sneijderinde gelip gelmeyeceği muamma.her sezon 1 hafta takıyor.

    eldeki kadrodan şu 11 çıkabilir.

    muslera

    linnes-çalık-serdar-balta
    -------tolga-selçuk-----
    sinan-----yasin-----garry
    ---------eren-----------

    ilk eleme maçı kadrosu bu olur hocam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balta bir de sol bek, geçmiş olsun :)

      Sil
    2. hafız elde şu anda balta ve carole var.carole ün hala defans yapmamasını bilmemesinden dolayı ilk eleme maçında baltayı yazdım kadroya.yoksa sezon için bende düşünmüyorum baltayı

      Sil
    3. Rakip hızlı, hatta tüm oyun anlayışı hız üzerine. Balta ile nefes alamazsın.

      Sil
  2. Bence bek transferi de acil değil solda Carole sağda Linnes oynayabilir ikisi içinde kendilerini yeniden göstermeleri için fırsat bence.

    Acil transfer Selçuk-Tolga ikilisine eklenecek en az 1 isim de... 6 ya da 8 numara farketmez. Sadece 1 oyuncu bile bu cumaya kadar gelse elimizi rahatlatır.

    Alberts Sneijder'i gönderirken De Jong ve Donk içinde bir çözüm bulmalı bence. Sneijder dahil hiçbirinden bonservis beklentim yok. Donk belki bonservisi karşılığı alacak 1.5m eurosunu saydırabiliriz. De Jong'un 2.5m alacağı var önümüzdeki yıldan. Kimse o parayı vermez. En az 1-1.5m euro bizim vermemiz lazım. Sneijder'den gelecek cüzi bonservis bedeli de De Jong'un alacağına gider. 3 oyuncunun maaşından kurtulmuş oluruz. 4.5+1.5+2.5 = 8.5 + maç başılar demek 1 yıl için nerdeyse 4 tane üst düzey oyuncu maaşı... Hayaller :) böyle... başarabilirsek ne ala...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sağ beki yine de acil görüyorum, galiba Carole ya da Cavanda gibi isimlerden beklentimin olmaması kaynaklı.

      Sil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir