2 Temmuz 2017 Pazar

Bir gerçek var ki bu adamlar kampa yetişti, hiç beklemiyordum


Bu hamleler üzerine uzun uzun konuştuk, maliyetlerine kadar her şeyi tartıştık. Şimdi ise bundan sonrasına bakacağız, bu futbolcuların neler verdiğini hep birlikte izleyeceğiz. Üç futbolcu adına ortak bir nokta var, iddialı isimler olmalarına yönelik. Tabi bu transferlerle tüm sorun çözülmedi, özellikle orta saha için yapılacak hamleler kaderimizi tayin edecek. Bunun yanında sağ / sol bek, kanat hamlelerini de eklemeli. Ama bir gerçek var ki neredeyse ilk kez kamp dönemine böyle iddialı isimlerin yetiştirildiğini görüyorum. Sezonu çok erken açtık, kısa bir zaman içinde Avrupa Ligi ön eleme serisi başlıyor ve bazı hamleler olmazsa olmazdı. Belhanda'nın önceliğini tartışırız belki ama muamma görünen Sneijder konusunda elimizi güçlendirmek için o da önemli. Heyecanlıyım yani, sezona yönelik beklentim var. İyi başlamak önemli, Avrupa Ligi ön elemelerinin bu noktada kıymeti fazla. Transferde ise agresifiz, bir plan olduğuna inanıyorum. Zaman var ama bu hamleler bir duraklama dönemi yaratmalı, aynı hızda devam etmek durumundayız. Bu Galatasaray'ın çıkarına..

8 yorum:

  1. Sportif direktörlük kursuna katılan cenk ergüne tam yetki verildiğini düşünüyorum. Yapılanmanın mimarı olduğunu düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de daha başka bir akıl olduğunu düşünüyorum.

      Sil
    2. 2018 de secim yapilacak olmasi olmasin sakın o akıl :)

      Sil
  2. Şöyle düşünelim, gelenleri ve gidenleriyle bu transferler geçen sezon devre arasında gerçekleşmiş olsaydı şampiyonluk için umutlanir miydik?
    Elimizde poldi yerine gomis, bruma yerine garry, belki wes yerine belhanda, ched ve hakan yerine maicon ve ahmet var.. sabri gitti..
    Ben kesinlikle umutlanirdim, kadroyu sisirmeden sakince yeniliyor ve geliştiriyoruz, üstelik şimdiye kadar maliyet açısından neredeyse dengedeyiz..
    Makul fiyatlara iki bek oyuncusu alabilirsek, orta sahaya üst düzey bir oyuncu almak için bütçeyi zorlayabiliriz, belki bir iki de kiralık oyuncu alabiliriz..
    Tudor genç ve hırslı bir hoca, kim ne derse desin karabukspora oynattığı futbolla taraftarın güvenini ve saygısını kazandı Türkiye'de.. Bence yeni sezona yeni bir kadroyla başlarken, takımınızı yönetmesini isteyebileceginiz bir teknik direktör..
    Heyecanla bekliyoruz..

    YanıtlaSil
  3. Bence transferin ilk bölümü için kampın başlangıç tarihi olan 30 haziran yerine UEFA'ya kadro bildirim tarihi olan 7 temmuz tarihini de baz alabiliriz.
    7 temmuz gecesine kadar 1 göbek oyuncusu eklense kağıt üzerinde acil eksik kalmaz.
    Methedilen Linnes İsveç ekibine kadar sağ bekte kendini ispatlasın bakalım. Sakatlık olmazsa sol bekte Carole güvenim var benim. Temel ve sayısal eksik 6-8 numarada hiç olmazsa 1 oyuncu 7 temmuza kadar yetişmeli

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle mevcut galatasaray yönetimi veyahut onların atadığı profesyonellerin böylesine bir performans gösterebileceğine inanmıyorum. o nedenle bende açıkçası bu işin derin galatasaray olarak adlandırılabilecek bir üst akılca yapılmış olmaasından şüpheleniyorum.

    dursun özbek'in şu süreçte bile kendi başına ortaya ekstra bir şey koyamayacağını farkeden zamanında onu galatasaray başkanlığına getirenler onu orada tutmak için kendisini otomatik pilota aldı gibi görnüyor.

    peki bu perde arkasındaki yapı dursun özbek'i orada tutarak ne kazanacak. yada uzun vadeli plan ne diye düşünmek lazım. evet kısa vadede gelen isimler heyecan yaratıyor yüz güldürüyor ama yarının ve hatta daha sonrasını da düşünmeden geçmemek lazım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka bir akıl olduğunu ben de düşünüyorum ama bu yönetimi orada tutmak adına değil. Yönetim seçim dönemi geldiği için zora girdiğinden böyle akıllıca hareket etmiş olabilir ama şu an yol doğru.

      Sil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir