16 Temmuz 2017 Pazar

Sol bek lazım da o isim Strinic mi?


Bilinen bir gerçekti ama Östersunds maçı tekrar gösterdi. Bu takımın birçok transfere ihtiyacı var. Bir konuda fikrim değişti ama, olası transfer harekatında sol bek konusunu en sona bırakmıştım. Linnes / Carole rotasyonunun en azından şu aşamada idare edebileceğini düşündüğümden. Gördük ki bu seviyede dahi başaramadılar.

Linnes'i sol bek alternatifi olarak yine düşünürüm, o konuda fikrim aynı. Sağ beke oranla solda çok daha iyi, tekniğiyle ön plana çıkabiliyor. Sağda oynadığında ise fizik olarak eziliyor, rakibin kim olduğundan bağımsız. Carole'yi ise konuşmaya gerek yok, elle tutulur bir taraf kalmadı çünkü. 2 senedir öyle bir düşüşte ki neredeyse Galatasaray tarihinin en kötü sol bekleri arasında yer alacak. Bu gidişle öyle de olacak aslında.

Fikrim değişti, Galatasaray'ın sol bek transferi herhangi bir transfer hamlesi kadar ihtiyaç. Takımın kaderini orta saha hamleleri belirleyecek ama sol bek ya da başka bir pozisyon adına acelesi yok diyemiyorum. Östersunds rövanşını merakta ediyorum, Linnes ve Carole gibi beklerle mi baskı kuracağız.

Mariano transferine inanılmaz sevindim. Eboue de dahil olmak üzere son yıllarda gördüğümüz en iyi sağ bek olmaya aday. Şu maçta olmasının artısı büyük olurdu, kuracağımız baskı noktasında. Bekler önemli, baskının ana anahtarı kanatlar ve baskı noktasında geriden oyunu iyi kurmanız lazım. Bu noktada sol bekte Garry Rodrigues'i düşünebilirim bu maçta, en azından geriden hızlı gelmesi, hücum bindirmeleri önemli. Sağ bek muamma, Linnes'e güvenmek durumundayız.

Clichy konusunda bazı arkadaşlara katılmıyorum ama. O parayı ben vermezdim, yıllık 3 milyon avro gibi bir rakam. Clichy'i elden kaçırdık yorumlarına katılmıyorum, kalite ve tecrübesine lafım olmamasına rağmen. Sol bek için bu maliyet karşılanamaz, Mariano için yıllık 2.2 milyon avro vereceğiz mesela. Bonservis ver ama Mariano düşüşte bir isim değil, Clichy'nin ise talibi yoktu şu süreçte. İkisi arasında değil kıyasım ama Mariano'yu bu maliyete sağa yazdıktan sonra sol taraf için Clichy'i elden kaçırdık demem.

Yalnız bir şey var, gelmesi gereken isim Strinic de değil. Savunma özellikleriyle ön plana çıkan bir isim olmasına karşın, Napoli dönemi için hayal kırıklığı derim. Sürekli oynayan bir isim değildi, alternatif olmaktan öteye geçemedi. Tudor'un ise bu konuda ısrarlı olduğu söyleniyor ama bunun amacı nedir bilemiyorum. Strinic ile stoperi üçlemeyi ve Mariano'yu hücum özelinde mi değerlendirmek istiyor, en mantıklı nokta bu.

6 yorum:

  1. https://www.transfermarkt.de/iasmin-latovlevici/detaillierteleistungsdaten/spieler/47172

    madem yaşlı ve hazır oyuncular alıyoruz süper ligde geçen sezonun en iyi solbeki(bence) latovlevici alınabilir hafız.kariyerine baktım avrupa kupaları tecrübeside oldukça yüksek.cl ve avrupa liginde çok maç yapmış.sağlam dinamik bir solbek.bindirmeleri gayet iyi.

    strinic falan hikaye ve ikinci sınıf kalır latov un yanında.

    bana öyle geliyor ki bütün transferler manager işi.galatasaray maalesef eldeki parayı kötü kullandı ve kullanmaya devam ediyor.geri dönüşümü olmayan isimler alındı.

    aslında madem günü kurtarmak için yola çıktın bonservisi elinde olan yada kaliteli ama düşük maaşlı tecrübeli isimler alınabilirdi.bonservisten gelen para boşa harcandı.alınan isimlerden bonservis alarak satış yapmak imkansız.zaten bu maaşları çin ve katar veriyor bitek.

    günü kurtarmak mı istiyorsun kirala abi tecrübeli oyuncuları.niye bonservis veriyorsun anlamak zor.piyasada onlarca kaliteli oyuncu var kiralanmayı bekleyen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Strinic'e göre Latovlevici'yi 1+1 yıllık sözleşmeyle ben de isterim. Romanya günlerinden kaynaklı büyük takımda oynamasını bilen sol bektir. Geriden oyun kurar, tecrübesi ve teknik özelliği yüksek. Kimseyi bulamıyorsan onu al işte.

      Sil
  2. ha şunu anlarım.genç oyuncu alırsın yüksek bonservis düşük maaş verirsin.bu bir yöntemdir.bruma telles örneğinde olduğu gibi.

    lakin hem yüksek maaş hem yüksek bonservis nedir abi.yüksek maaşa bonservissiz oyuncu çok rahat bulursun hafız.

    işin kötü tarafı şu. yüksek maaş verdiğin için ileride bonserviste kazanamayacaksın.yani senin verdiğin bonservis maaşa eklenecek.ve 1 yıllık maliyetle acayip yıldız isimler alabilecekken vasatlarla idare edeceksin.

    misal maicon.4 yıllık toplam maaş puan başınalarını ekle.senelik 2,5 milyon avrodan 10 milyon avro.8 milyon bonservis.ne etti.18 milyon avro.4 senelik maliyet.maicondan ileride bonservis alamayacağın için (yaş ve maaştan dolayı bkz:senijder) 18 i 4 e böl. ne etti?4,5 milyon avro maicon senelik oynuyor.kemiksiz bide.yıllık 5 milyon avroya real madrid li pepe geldi hafız.

    hocam yıllık kemiksiz 4 milyon avroya acayip kalite stoper alırsın.

    belhanda yaşı genç deniliyor satarız bundan dolayı deniliyor ama belhanda nın maaşı da yıllık 3,5 milyon avro.kim verecek bu parayı?onunda bonservisi tıpkı maicon gibi elde patladı.onunda senelik maliyeti hesaplamadım ama 6 milyon avroları falan buluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günü kurtarmak adına oynanan kumar bu. İyi başlamıştık aslında, taraftar ölü toprağını atmıştı ama öyle bir süreç oldu ki tablo bu.

      Sil
  3. kulüp rivadan gelen parayla rahatladı ama bu rahatlık maalesef hunharca heba edildi dursun tarafından.gençlere yatırım yok.proje yok.eldeki çöpleri en az zararla gönderme diye bişey yok.

    keşke bu ekonomik rahatlığı akıllı bir yönetim kullansaydı.en az 5 yıl güzel bir takım kurulurdu.

    YanıtlaSil
  4. Jerome Rousillion Montpeiller'in sol beki...

    YanıtlaSil

 

Sportif Cümleler Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger