26 Eylül 2017 Salı

Tepki arasında kendisini bozmaması bir yana, o kadar temiz futbol oynadı ki


4.5 milyon avro + 3 futbolcu, Serdar Aziz'in transferinden bahsediyorum. Çok büyük bir para bu, dünyaları kazandı Bursaspor. Küçülme politikası dediler, o dönem takımın en çok kazananların başında Serdar Aziz geliyordu ve transferinden büyük kazandılar işte. 

Serdar Aziz'in tek kötü sözü ya da olumsuz tavrı yok, alacağını da bırakarak gitti diye biliyorum. Gidiş şekli son derece temiz, öyle kötü ayrılıklar biliyoruz ki. Peki bu adam neden tüm maç boyu tepki alıyor, yuhalanıyor. Bursaspor taraftarı Serdar Aziz'e gösterdiği ilgiyi takımlarına göstermedi, belki onlar adına şartlar daha başka gelişirdi.

Onca tepkiye rağmen dönüp bir şey demedi, sessizce topunu oynadı. Onca tepki arasında kendisini bozmaması bir yana, o kadar temiz futbol oynadı ki. Bana göre maçın adamlarından biri, hele ki Maicon'un performans anlamında aksadığı bir günde. Savunmayı önde kuruyoruz, Bursaspor ise kontra oyununu iyi oynayan, hızlı bir takım. Serdar Aziz durdurdu o hızı, özellikle de 2. yarıda Stancu karşısında.

Burak Yılmaz'a tepki mi versin Galatasaray, Trabzonspor'a gitti diye yerden yere mi vuralım. Galatasaray döneminde büyük katkı vermiş, formanın hakkını ve ağırlığını ısrarla ön plana çıkarmış, giderken büyük para kazandırmış ve arkadan asla kötü söz söylememiş bir adam. Ben alkışlarla karşılardım, emeği ve kıymetinin büyük olmasından.

Bir detay daha var. Galatasaray taraftarı maç sonunda Serdar Aziz'i çağırmış ve üçlü çektirmek istemiş. Serdar Aziz ise direkt soyunma odasına gitmiş. Cenk Ergün nedenini sorduğunda ise "taraftar ne derse desin ben onları çok seviyorum, burada futbola başladım, buranın çok ekmeğini yedim" cevabını veriyor. 

Bursasporluların kendi sorunu diyeyim, üzerine yazacak çok fazla şey yok. Beni Serdar Aziz ilgilendirir, sevdiğim bir adam çünkü. Onun için en iyi yerli stoper diyordum, bugün verdiği katkıyı izliyoruz. Hakkının yeterince verilmediğini düşünüyorum, oysa ısrarla altı çizilmeli. Umarım bu istikrarda devam eder, onun adına en büyük korkum bu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir