23 Ekim 2017 Pazartesi

Galatasaray adına işler gayet iyi ilerliyor, oysa şu tabloda dahi karamsar olan var


Fenerbahçe maçında favoriydik, benim de tek isteğim kazanmaktı. Maç içinde şartlar değişti, onun da nedenlerini kendimce yazdım, aynı konuya girmiyorum. Maç içinde gelişen şartlar itibariyle alınan beraberlik o kadar kötü değil ve bunun etkisini kısa vadede göreceğiz demiştim. Bunun üzerinden eleştiri aldım, gizli fenerli misin diyen dahi oldu. Anlatmak istediğim o kadar basitti ki oysa.

Kötü oynadın, kötü bir hakemle karşılaştın, oyun içinde Tudor yetersiz kaldı ve son 15 dakikayı 10 kişi oynadın. 8 puan geride olan sen değilsin, Fenerbahçe. Puan farkının 5'e inmesi mi yoksa 8'de mi kalması, bunun kararını maç içinde yaşananlara göre verin. Trabzonspor maçına odaklanalım, o deplasmandan gelecek 3 puanın şampiyonluk yolunda bizi düzlüğe çıkaracağını, derbiyi telafi edeceğini düşünüyorum.

Beşiktaş - Başakşehir maçının berabere bitmesinden dolayı mutluyum. Beşiktaş / Fenerbahçe odaklı şampiyonluk yorumları yapıyoruz ama Başakşehir'i kimse hesaba katmıyor. Bu sezon oluşturdukları yapının ben de Abdullah Avcı takımı olmaktan biraz uzakta olduğunu düşünüyorum ama çok iyi bir sistem takımı, kaliteli futbolcuları var. Onlar da şampiyonluk yolunda önemli bir aday.


Tablo güzel. Başakşehir'le 6, Beşiktaş / Fenerbahçe'yle ise 8 puanlık far var. Trabzonspor deplasmanı kritik, kırılma maçlarından biri daha. Lig henüz başlamamışken "ilk 9 hafta itibariyle şu tabloyu kabul eder misiniz" diye sorsalar sanırım hepimiz evet derdik. Buna rağmen hala Tudor'a vuruluyor, dün itibariyle öldürülüyor. Göztepe'yle birlikte ligin en çok gol atan takımıyız ama açık ara farkla ligin en az gol yiyen takımı durumundayız. Bu takımın savunmasını eleştirdik yıllarca, umarım unutulmadı.

Ya da deniyor ki "Belhanda yerine x olsa her şey çok daha farklı olurdu". Olacağı söyleyeyim, en fazla bu tablo yaşanırdı. Çok bir şey değişmeyecekti yani, o isim belki farklı özelliklerde olacaktı ama emin olun ki bu tabloda Belhanda'nın da faydası var. Galatasaray adına işler gayet iyi ilerliyor, şu tabloda karamsar olmaya anlam veremiyorum. 

Şampiyonluk yarışıyla alakalı bir yorum daha yapayım, Avrupa oynamak asla mazeret olmamalı. Yıllarca Avrupa oynadık ve o dönemler şampiyonluklar da yaşadık. Gayet oynanabiliyor, yeter ki yapını, rotasyonunu doğru kur. Hedef zaten orada yer almak, benim adıma ligin amacı bu. Keşke Östersunds'a elenmeseydim de Avrupa'da yoluma devam ediyor olsaydım. Avrupa  > lig'dir her zaman, ben böyle düşünüyorum..

9 yorum:

  1. İBB geride genis alanda top cevirerek BJK nin baski kurmasina izin vermedi.Teknik oyunculari var ve hepsi kafalari yukarda oynuyor basit hatalari cok az.Senol hoca İBB den bayagi cekinmis CL maclari gibi oynamaya calisti ama İBB Monaco degil Sevillayi eliyordu sansli olsa.BJK sahasinda mahkum oynadi.İBB-GS maçı ise zevkli olur, sezonun maci olmaya aday görünüyor.Tudor akilli olursa İBB nin çözümü var ama yeri gelince yazariz.BJK icin ise İBB nasil oynanmasi gerektigini gosterdi bugun.Trabzonda iki tarafta eksik olacak.TD degisti analizini yapmak ta su an zor.Antalya macinin benzeri olacak muhtemelen ama TS daha etkili olabilecek bir takim.Orta sahayi vermezsek kazanabiliriz.Rizanin icerde ilk maci olacak o yüzden bastiracaklarini dusunuyorum.Bu isimize yarar.Ligin 9.haftasindan enseyi neden karartalim ki? 8 puan geride olanlar düşünsün.Baksaniza nereden saldiracaklarini şaşırmis durumdalar.İBB cok etkili olabilen bir takim ancak hedef olmayan maclarda birazda TD kaynakli puan verebiliyorlar.Ayrica yaşlı takim ikinci yari erken dusebilirler ve de en onemlisi motive edip surukleyecek taraftar kitleleri yok.BJK ve FB ile olan fark bence daha kiymetli.Saygilar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok eksikleri de var, hepsi mühim futbolcu. Ben ümitliyim, kazanabiliriz..

      Sil
  2. Mevcut puan farkı korunarak ve zor maçlardan biri olarak görünen bir maçı daha geride bırakarak kapanan bu haftanın kazananı Galatasaray.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haftanın kazananları deplasmandan puan çıkaran Fenerbahçe ve Başakşehirdir. Rıdvanın gazına sözüne gelmeyin. Kadıköy'de kaybetmezsek burdaki 1 puanın anlamı olur. Keza İnönü'de 1 puan çıkartan Başakşehir'de kardadır.

      Belhanda ve Tudor'un bu maçtaki hatalarına rağmen 1 puan iyidir. Ama haftanın kazananı fener ve başakşehir ve malatya hatta.

      Sil
  3. Belhanda konusunda yanılıyorsun kardeş. Belhanda daha farklı bir takımda daha farklı bir sistemde başarılı olabilir. Ama Galatasaray'da olamaz. Sezon sonunda bedavaya başka bir takıma giderse transfer başarısı sayacağım. Bu yüzden bu haftayı bir şans olarak görüyorum. Ndiaye yerine Selçuk'u koyar. Belhanda'nın yerine de Ndiaye koyar. Sonucu görürüz. Ya da Belhanda'nın yerine Selçuk'u koyar. Selçuk da Belhanda'nın kariyerinde atmadığı bir golü atar. Gomis'e yapacağı asistleri saymıyorum. Böyle bir şekilde sahaya sürülürse Selçuk yine sonucu görürüz. Yine Tolga'ı Ndiaye yerine çekilir Ndiaye Belhanda yerine oynar. Solda Garry sağda Feghuli oynar.Yine sonucu göreceğiz. Belhanda açısından bu haftayla birlikte zor zamanlar başlıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belhanda konusunda yanılmıyorum, bunu çok kez dile getirdim.

      Sil
  4. FB ve BJK DÜŞME POTASINA 7 PUAN BİZE LİGİM ZİRVESİNE 8 PUAN UZAKTALAR. DAHA NE OLSUN!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küme düşme hattını bilmem, ben zirve yarışıyla alakalıyım :)

      Sil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir