20 Ekim 2017 Cuma

Mazeret yok diyorum da Östersunds'un şu görüntüsünün ardından ne diyeyim


Mazeret yok diyorum da Östersunds'un şu görüntüsünün ardından ne denileceğini bilmiyorum. Nasıl bir kayaya denk geldik biz, üstelik en kör zamanda. Östersunds düşüşe geçmedi, aksine büyümeye devam ediyor. Kendi çaplarında sistemleri var, mütevazi ama bir planları. İşliyor o da, büyüyorlar, gelişiyorlar. Galatasaray'ı eleyerek başlattıkları bir peri masalı var, yüksek ihtimalle Avrupa Ligi gruplarından da çıkacaklar. 



Üstelik Hertha Berlin ve Athletic Bilbao'lu grup, fazlasıyla zorlu olmasını bekliyordum. 3 maç sonunda 7 puanları var ve liderler. Lider bitirirler mi bilmiyorum, gruptan çıkmaları ise yüksek ihtimal. Hafife almışız, sıkıntı bu. Rakibe çalışmadığımız İsveç deplasmanında netti, Sinan Gümüş'ün 10 numara oynadığı bir 4-2-3-1, daha fazla ne olabilirdi. Rövanşında ders aldık, bir plan yaratmaya çalıştık ama turu İsveç'te kaybettik, hazır olmayan futbolcular geri dönemedi maalesef. 

Sonrasında büyüdük, geliştik, bu noktaya geldik ama Avrupa olmadan bir taraf eksik. Şu kadro ve oynanan futbolla eminim ki Avrupa'da iyi işler yapabilirdik, üzüntüm bu. Belki de hayırlı olmuştur, lig şampiyonluğu için avantajdır gibi yorumların da hakkı olmasına rağmen Galatasaray'ın vizyonu daima Avrupa olmalı.

Diğer tarafta Vardar ise 3 maçta 14 gol yedi, 0 puanları var. En son Makedonya'da Real Sociedad'a 6-0 yenildiler. Bunu da şundan yazıyorum, Östersunds'a elendiğimiz maçta uyuyup uyanan ve skora şok olanlar vardı, umarım şu tabloyu görüyorlardır. Yine mazeret değil, sonuçta elendik ama sert bir kaya, hafife almamızın kurbanı olduk. Neyse ki ders aldık, toparladık ve o enkaz sürecini atlattık. Şimdi derbiyi konuşalım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir