14 Kasım 2017 Salı

Eren Derdiyok'un forma önünde, Dünya Kupası önemli bir hedef


Badou Ndiaye ve Belhanda'yı yazdık, sıra Eren Derdiyok'un. İsviçre'nin Kuzey İrlanda ile oynadığı maçlarda kadroda yoktu ama son ana kadar Milli Takım'a çağrılan, yıllardır bu oyuncu havuzunun içinde. Galatasaray'da ağırlıklı olarak yedek kalması itibariyle kadronun dışında kalmış olabilir ama hala İsviçre'nin en önemli forvetlerinden biri ve Dünya Kupası için şansı var.

Bunu da şans olarak görüyorum, mutlaka form grafiğini yükseltmek için ekstra çabalayacak. Dünya Kupası önemli bir hedef, Gençlerbirliği maçı itibariyle de geri dönüyorum mesajını verdiğini düşünüyorum. Tudor'un onu değerlendirmemesini eleştirmiştim, bu kadar yabana atılacak forvet değildi ve son maçta ana planın parçası olması doğruydu.

Özellik itibariyle Gomis'in alternatifi değil, orada aynı düşünüyorum. Gomis'le farklı, Eren Derdiyok'la farklı bir oyun oynamak durumunda kalıyorsunuz. İyi olan şu, birlikte oynayabileceklerini görmek. Eren Derdiyok'un yaşaması gereken bir değişim var, biraz daha mücadeleye dönük bir forvete evrilmek durumunda. Elmander tarzı derim buna, Gençlerbirliği maçında bu tarza yakın bir oyundu.

Elmander'in yaşam biçimi mücadele, Eren Derdiyok'un 29 yaşında bu değişimi yaşaması gerekiyor. Galatasaray'ın hala bir forvet ihtiyacı var, mümkünse daha hızlı ve patlayıcı özelliği olan. Eren Derdiyok'la alakalı plan yapmaya başlayabiliriz, mümkünse bu planı da Gençlerbirliği maçı üzerinden döndüreceğiz. Ben bu noktadan sonra daha fazla şans bulacağını, onun da ana plan parçalarından biri olacağını düşünüyorum. 

Maç içinde Gomis / Eren Derdiyok değişikliği bir anlam ifade etmiyor, Trabzonspor maçında gördük bunu. Gençlerbirliği maçı önemli bir kıstas, en azından gelecek için hayal etme noktasında. Dediğim gibi, Eren Derdiyok için Dünya Kupası hedef olacaktır. Gomis'i dahi görüyoruz, Fransa Milli Takımı için yüzde 1'lik şansı belki var ama öyle bir şansı dahi sonuna kadar kovalar. Eren Derdiyok'un ise forma önünde, mutlaka form noktasında kendisini daha üst noktaya çıkaracaktır..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir