21 Kasım 2017 Salı

Serdar Aziz'in alternatifiydi, şu noktada Ahmet Çalık'ın da gerisine düştü


Bazı futbolcular kesin yiyecek, Tudor'a gerekli uyarıların yapılmasının ardından da eski düzene geri dönüş yapacağız. Denayer, Eren Derdiyok ve Latovlevici o isimler, ayrıca bu noktadan sonra çok fazla şans bulabileceklerini düşünmüyorum. Tudor'un ömrü uzun mudur bilemem, şu aşamada 2 maçlık bir seyir defteri var. Onunla alakalı ayrı olarak yazacağım.

Denayer'le alakalı kapsam biraz daha geniş. Serdar Aziz'ın alternatifi olarak düşünülüyordu ama son zamanlarda 3'lü denemeleri kapsamında daha fazla şans buldu. Beklentim vardı, yalan yok. Maalesef bu sezona yönelik en büyük hayal kırıklığım oldu, tanıyamaz haldeyim. Benden olmayacak diye bağırıyor saha içinde, oysa bu adamın gösterdiği potansiyel farklıydı.

Haber şu, Serdar Aziz'in alternatifi olarak düşünülüyordu, o pozisyonu da kaybetmiş durumda. Ahmet Çalık'ı Serdar Aziz'in alternatifi olarak düşünecek Tudor, Denayer şansını iyice kaybetti. Ahmet Çalık'a da güvendiğimden değil, alternatifler var ama doğru isimler olup olmadıkları tartışılır. Formayı hak etti diyemem, Östersunds maçından bu yana izleyemiyoruz. Denayer'e bakarak yorum yapabilirim sadece, bu saatten sonra onun önünde şans bulması sürpriz olmaz.

Eren Derdiyok için "tarz evrimi" yorumu yapıyordum, o da şansını kaybetti. Gençlerbirliği'ne karşı oynamakla Başakşehir'e karşı oynamak aynı şeyler değil. Elmander gibi bir tarza bürünmesini bekledim, daha fazla mücadele etmesini, ön alanda baskı yapabilmesini. Başakşehir maçında kayıptı, hatta Gomis'in bu noktada mücadelesi daha yüksekti. Ocak ayında forvet hamlesi gelmeli, bunun kaçışı yok.

Latovlevici için de yazdım, o da benim adıma hayal kırıklığı. Daha iyisini bekledim, beklentinin altında kaldı. Linnes'i de çok farklı görmüyorum ama en azından özveri noktasında Latovlevici'nin önüne yazarım. Sözleşme opsiyonuyla alakalı bir durum da var, Latovlevici'ye onu kullandırmazlar. Ocak ayında da bir sol bek hamlesi gelir, hatta 2. bir yabancıya göre sözleşmesi dahi fesih edilebilir..

4 yorum:

  1. Denayer'in sağbek yedeği olarak hala bir rolü olabilir hatta özellikleri itibariyle en iyi oynayabileceği mevki bana kalırsa. Kariyerini sağbeke evirebilirse kendisi içinde en iyisi olur diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bunu düşünmeye başladım, hızı ve atletizmi itibariyle. Stoper anlamında pozisyon alma olayı büyük sorun.

      Sil
  2. Denayer kötüydü ama öyle bi algı var ki sanki sadece Denayer kötüymüş gibi.Oysa defansımız tamamen kötüydü.Maicon Elia'ya hep geçildi mesela.Burda Maicon'a bişey diyemem çünkü yavaş ama Denayer'in Adebayor karşısında çok etkisiz kalması da gayet doğal çünkü Adebayor Denayer'e göre fiziği kat kat iyi olan bi futbolcu.Denayer stoper olarak şans bulmaz belki ama en azından sağ/sol bek ve ön libero noktasında alternatiftir,iyi de bi alternatif olur o bölgelerde ve bu kariyerine de yansır daha genç sayılır çünkü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece Denayer kötü değildi ama en kötüsü de oydu..

      Sil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir