23 Kasım 2017 Perşembe

Transfer tarzı "2018" #9; Miranda


Denayer'den beklediğimiz etkiyi alamadık, en azından benim için sezonun en büyük hayal kırıklığı. Serdar Aziz'e güvenirim, beğendiğim bir isim. Denayer'le birlikte iyi rotasyon olabileceklerini düşünüyordum, olmadı. Maicon / Serdar Aziz ikilisinin doğruluğu tartışılsa da mevcut için iyi bir ikili. Lig için konuşuyorum, üst seviyede durum değişecek.

Tudor'la devam eder miyiz bilmiyorum, ben onun üzerinden yorumlamayacağım bu durumu. 3'lü ihtimallerini bir kenara bırakıyorum ve bildiğim ise Maicon'un yanına iyi bir stoper almalıyız. Bu isim de mümkünse sol ayaklı olmalı ama geriden oyun kurabilen, pas özelliği yüksek bir stoper de fazlasıyla işimizi görür. Sorunlardan biri de bu, geriden iyi çıkamamak.

Serdar Aziz bu noktada zorlanıyor mesela. Kısa oynadığında iyi, iş geriden oyun kurmaya geldiğinde ise yetersiz. Maicon zorluyor daha çok, onun pas aksiyonu daha iyi ama bu noktada yeterliliği yine tartışılır. Beşiktaş'ın Pepe etkisi var, yaş ne olursa olsun ya da geldiği nokta, tecrübe ve kalite işin rengini değiştiriyor. Miranda'nın da sözleşmesi sezon sonunda bitecek, bundan kaynaklı Galatasaray için o kadar iyi tercih ki.

33 yaşında ama hala üst seviyede düşündüğüm bir stoper. Inter'de devamlılığı var, bu anlamda devam da edebilir ya da önemli takımları da konuşabiliriz onun hakkında. Atletico Madrid günlerinden bu yana takipteyiz, çok beğendiğim bir stoper. Inter formasıyla Atletico günlerinde olduğu gibi yükseklerde değil ama hala en iyilerden biri. Bana olabilecek bir hamle gibi de geliyor ve aradığımız özellikler kendisinde mevcut.

Maicon da Brezilyalı, Mariano / Fernando gibi isimlerin de varlığında uyumla alakalı sorunu olmayacak zaten. Komple stoper işte, arayabileceğiniz her özellik var. Lider, ayağı temiz, yaşına oranla hızlı diyeceğimiz, güçlü bir futbolcu. Brezilya Milli Takım'ına seçilmeye devam ediyor, sakatlık olmazsa 2018 Dünya Kupası'nda yeri hazır. Hakkında anlatılacak çok fazla bir şey yok, Galatasaray'a karakter ve kalite katabilecek bir isim, yaşına bakmamak gerekiyor.

Maicon iyi bir isim olmasına rağmen kendisini tamamlayacak, özellikle lider diyeceğimiz stopere ihtiyaç duyuyor. Maicon farklı bir tarz, şu aşamada Ujfalusi gibi bir hamle gerekecek. Sözleşmesi bitecek ve Galatasaray'ın transfer ihtimali olan isimler arasında da en iyisi Miranda. Chiellini gibi isimlerin de sözleşmesi bitiyor ama ihtimalini görmüyorum..

8 yorum:

  1. miranda iyi topçu ama solak şart abi.. sağ stoper doldu kadro.. şu roma'nın düşünmediği solak stoper iyi olur adını unuttum şu an :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ / sol olayına takılmıyorum aslında, mevzu pas aksiyonu.

      Sil
  2. Mirandayı overrateded buluyorum Sochaux günlerinden takip ederim. Yakın oynamayı sevmez vs. Solak daha uygun isimler bulunabilir. Pepe sınıfı bir adam olarak görmüyorum. Gelse hayır demem tabi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pepe sınıfı başka seviye ama Miranda da onun bir tık altıdır. Galatasaray seviyesi adına ise farkı çok büyük olur.

      Sil
  3. Çağlar söyüncü ismi geçiyor aradığımız özelliklere sahip mi sence veya olabiliritesi nedir

    YanıtlaSil
  4. Ben Acerbi, Leandro Castan ve Miranda uclusunden biri olursa mutlu olurum. Tabi en cok Acerbi'yi tercih ederdim

    YanıtlaSil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir