16 Aralık 2017 Cumartesi

Bunu haber üzerine yazıyorum, belki de böyle bir şey yoktur


Diego Simeone "Arda Turan ve Diego Costa'da olduğu gibi gerekirse Griezmann'dan da vazgeçebiliriz" demiş. Hatta devamı da var, Griezmann'ın hücum oynayan bir takımda çok daha başka işler yapabileceğini düşünüyorum diyor. Griezmann'ın geldiği noktada en büyük pay sahibi belki de, yukarıda vazgeçebiliriz dediği isimler gibi. Şu itirafı herkes kolay kolay yapamaz, Simeone'nin insan yönetimi müthiş.

Konu başka tabii. Diego Costa geri döndü, Filipe Luis de geri dönmüştü, yarın Griezmann gitse o da geri dönebilir. Arda Turan'ın ise böyle bir şansı yok, şu ortamı nasıl yarattı gerçekten bilmiyorum. Barcelona'ya gitmesi değil de gitmek için yaptığı uğraşı konuşmalı. 

Para değil konu, 40 milyon avro gibi bir rakam kazandırdı, Atletico Madrid'de de yaptığı önemli işler var ama geri dönemiyor işte. Atletico Madrid açmayacak ona kapı. Gerçi içinde bulunduğu konum itibariyle de bu zor, kendisini bu sezon henüz izleyemedik.

Barcelonalı bir yetkili başlıklı haberler var da ben çok ihtimal veremiyorum. 20 milyon avro'yu veren Arda Turan'ı alır demişler, bu parayı kim verir ki. Çin belki derim, şu dönem onlar dahi böyle bir bonservisin altına girmez. Kiralık gitmesi bir ihtimal, ne kadar kiralık bırakmayız deseler bile. Ahmet Bulut uğraşıyor, Monaco gibi bir kulüp bulabilir desem o dahi zor. Yine iş Galatasaray'a geliyor da bahsedilen bu şartlarda imkansız.

Bir haber de Arda Turan'ın Galatasaray'a kırgın olduğu. Buna da bir mantık bulamadım, Arda Turan kırgınlık yaşayacak ne yaşamış olmalı. Taraftara ise bu kırgınlığı yanlış, ortamı yaratan kendisi çünkü. Şu zamanlar "gelmesin" algısı büyük ölçüde kırılsa da hala Arda Turan'ı istemeyen taraftarlar var ve haksız sayılmazlar. Ya da yaz dönemi gelmek istiyordu da teklif gelmediği için mi bu moda girdi bilmiyorum. Tabii bunu haber üzerine yazıyorum, belki de böyle bir şey yoktur.

10 yorum:

  1. Arda Turan in taraftara kırgın olmaya hakkı yok. Sen bir galatasaray efsanesi ile ters düşersen Fatih Terim gibi bir adamı karsina alirsan... Barcelona gibi bi takima transfer olup formayi giyemezsen onu da geçtim Barcelona gibi bir takimda bile futbol hariç her konuda gundem olursan camia da seni istemez. Arda galatasaray a kırılabilir bunun hiçbir onemi yok ama takımın ona ihtiyacı çok fazla yok ama Arda nin Galatasaray a olan ihtiyacı cok çok fazla bence... Avrupa'da gidebilecegi yer yok zaten galiba başka...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de hiç yok, nedir bu tribin sebeni anlayamıyorum..

      Sil
    2. Arda'nın problemi bircok yetenekli ama isteneni veremeyen futbolcu gibi menajeri ve etrafında ondan beslenen arkadaşları bence

      Sil
  2. Arda kendini var eden taraftarına kırılacağına suçu rakip takım taraftarlarını bile sempati duyduğu Bayrampaşalı delikanlıdan ego patlaması yaşayan bir görgüsüz zorbaya dönüşmesinde arasın. Son 5-6 senede ilişkilerini gözümüze sokan, DM'den genç kızlara yürüyen, siyasal konularda yalaka tavrı sergileyen, 60 yaşındaki gazetecinin küfürler eşliğinde gırtlağına sarılan, bize adamlık dersi veren, milli takımı karıştıran, üzerinde büyük emeği olan Terim'e bayrak açan, Barcelona tarafından dışlanan hallerini gördük. Benim gelmesini istemememin nedeni; gelse Gomis, Feghouli vb isimlerle ego yarışına girip takımın havasını bozma riski, uzun zamandır yatması nedeniyle bekle ki oynasın durumu, Acun abisi, Emre ve Rıdvan abisi gibi GS düşmanlarıyla, Oğulcan kankası gibi bilumum işsiz güçsüz takımıyla boş beleş işler peşinde koşup GS markasını saha dışında kötü duruma düşürecek, bizleri de utandıracak halleridir. Gölge etmesin ama bu hallerinde de çeki düzen versin. Futbol bir gün biter ama hayat daha uzun.

    YanıtlaSil
  3. Cidden Arda haberleri bıkkınlık getirdi artık.Bıraksın futbolu olsun bitsin .Kafasını futbola vereceğini düşünmüyorum artık.Hadi verdi diyelim kim böyle bi kumarı oynamak ister ki!Devre arası oldu ama Arda'nın milli takım haricinde resmi maçı yok sanırım.Sakat olmasa bile kadroya girmiyor.Arda'nın bu düşüşünde medyanın payı da çok büyük ama onda da suç var.Ben anlamıyorum bi insan nasıl bu noktaya gelir?Resmen hain gözüyle bakıyor çoğu insan ona.Bu nefreti bu kadar kısa sürede kazanmak gerçekten büyük başarı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da bıkkınlık getirdi, sanırım pazartesi itibariyle bu konuyu konuşmayı bırakırız..

      Sil
  4. bayrampaşa çocuğunun medyadaki askerlerinde zerre utanma kalmamış. "çok fit" durumdaymış hahahaha! adam 1 saniye top oynamıyor ama çok fit! hayır bari çok hırslı falan deyin. mantıklı yalanlar söyleyin. çok fit! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. videolara baktım da, böyle bir spor tarzı yok :)

      Sil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir