13 Ekim 2009 Salı

CM 03/04 {Galatasaray - Fenerbahçe Şampiyonlar Ligi Finali}

Yeni çıkan menejerlik oyunlarıyla aram malesef pek iyi değildir. FM'nin de, CM'nin de yeni sürümlerini denememe rağmen bana CM 03/04 veya CM 01/02'de aldığım keyifleri hiç bir zaman veremediler. Bende bu yüzden hala CM 03/04 oynamaya devam ediyorum. Geçenlerde Galatasaray ile sezon açtım ve üçüncü sezonumuda bitirmiş oldum. Bu üç sezon içerisinde üç lig şampiyonluğu, iki Türkiye Kupası şampiyonluğu, Uefa Kupası'nda çeyrek final ve Şampiyonlar Ligi'nde yarı final gördüm. Liglerde aldığım şampiyonlukların en azı 15 puan farkla falan oldu. Bu yüzden Türkiye Ligi bu oyunda benim için formalite diyebilirim. İşin ilginci üçüncü sezonumda Şampiyonlar Ligi finaline çıktım ve rakibim Fenerbahçe oldu. Yeni açtığım ve üçüncü sezonunu bitirdiğim oyunda Fenerbahçe ile 8 maçın 7'sini kazandım ve birinde berabere kalmıştım. Kağıt üzerinde favori gibi dursamda nedense oyun bile olsa Şampiyonlar Ligi'ni kazanmak benim i.in hırs olmuştu. Daha önce açtığım oyunlarda Galatasaray ile bu kupayı kazanmıştım ama rakip bu sefer Fenerbahçe olunca işin hırsı büyüdü. Çünkü CM 01/02 oynarken yine bir senesinde Fenerbahçe ile Şampiyonlar Ligi finali oynayacaktım ve büyük favori olmama rağmen kaybetmiştim. Biraz da bunun rovanşını almak istedim diyebilirim.

Sonuçta finali oynadım ve 3-1 kazandım. Şampiyonlar Ligi'ni oyunda da olsa kazanmak güzel bir duygu oldu. Fenerbahçe'nin 20 puan önünde şampiyon olduktan sonra bu kupayı almak güzel oldu. Yalnız ben işin oyun kısmında değilim. Acaba günün birinde iki Türk takımı böyle büyük kulvarlarda karşı karşıya gelebilir mi onu merak ediyorum. Önümüzdeki yıllar bu ihtimalin zor olduğunu görsemde en azından oyunlarda bunun tesellisini buluyoruz. Final ile ilgili resimler aşağıda bulunuyor. Sürekli spor ve sanatla ilgili yazıyoruz ama bugünde kendimden birşeyler yazmak istedim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir