3 Ekim 2009 Cumartesi

Müzik Kutusu {Yüksek Sadakat-Pervane}

Pervane böcekleri vardır bilirsiniz. Ateşin etrafında dönerler. Yanarak öleceklerini, ateşin bir gün onları yakacağını ve hayatlarının o ateşin içinde yanarak biteceğini bilirler. Yine de ateşten vazgeçemez, o ateşten kopamaz ateşin etrafında döner de dönerler. İşte bugün o pervanelerden yola çıkarak yazılmış bir şarkıyı dinleyeceğiz Yüksek Sadakat'ten. Bu şarkının benim için önemine geçmeden önce Yüksek Sadakat'e değinelim istiyorum. Şarkı yazarı ve bas gitarist Kutlu Özmakinacı tarafından 1997 yılında Filinta adıyla temelleri atılan Yüksek Sadakat grubu, kendi adını taşıyan ilk albümlerini Ocak 2006'da DMC etiketiyle piyasaya çıkardı. Pervane ise grubun ikinci albümü olan Katil ve Maktül'ün şarkılarından birisi. Bence en güzeli :) grubun vokalinde Kenan Vural, gitarında Serkan Özgen, bas gitarında Kutlu Özmakinacı, klavyede Uğur Onatkut ve davulda Alpay Şalt görev yapıyor.

Gelelim şarkının benim için özelliğine.. Yüksek Sadakat çok sevdiğim bir grup değildir. Dinlediğim müzik tarzıyla ilgisi pek yoktur. Ama şarkının içinde geçen Pervane kelimesinin anlamını öğrendiğimden beri bu şarkı benim için çok özel birine söylenecek en manalı şarkı oldu. Bilhassa şarkının içinde geçen; "her daim aklımdasın, hayat akıp giderken" cümlesi mesajlarım(ız)a konu olmuş ve dilimizden düşmemiştir. Bu yazıyı da, şarkıyı da ilgili kişiye armağan ediyorum :) İsme gerek yok kendini biliyor o :) Pervane'm iyiki varsın seni çok seviyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir