23 Şubat 2010 Salı

Müzik Kutusu {Shakira-Gypsy #1}

Mutlaka dikkatinizi çekmiştir başlığa 1 ibaresi koydum. Aslında bu şarkının videosu tam manasıyla hazır değil. Bildiğim kadarıyla çekimleri bitti montaj aşamasında. Ama ben dayanamadım klibin tanıtım videosunu ekledim bu gece için. Shakira'nın bu şarkısını diğerlerinden ayıran özellik, klibinde adının uzun süre birlikte anıldığı Rafa ile birlikte oynamış olması. Nadal'ın sıcak yüzü ve ikilinin arasındaki "arkadaşlığın" da verdiği etkiyle enfes bir video bizi bekliyor. Evet video tam manasıyla hazır olup yayınlandığı zaman yeniden yazacağım. Fakat bu tanıtım videosunu atlamamıza imkan yok. Ne derler bilirsiniz, şarkı güzel, kız güzel, çocuk güzel.. O zaman buyrun Gypsy'nin 30 saniyelik, tadı damakta bırakan tanıtım videosuna..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir