31 Mayıs 2012 Perşembe

Euro 2012 | İsveç

Renk veriyorum; Elmander! Birçok Galatasaraylı'nın turnuvada Elmander yüzünden İsveç'i destekleyeceğini biliyorum. Sezonun son maçında yaşadığı sakatlık acaba oynayamayacak mı sorularını düşündürse de şimdilik kadroda. Çoktan toparlanmıştır, antrenman bile yapıyordur da bizim haberimiz yok eminim ben. İsveç, elemelerde kura şansını da yanına alarak turnuvaya katılmaya hak kazandı ve D grubunda Ukrayna, İngiltere ve Fransa'nın rakibi oldu. Formalarını Umbro tasarladı, ben özelikle deplasman formasını sevdim. İngiltere'yle çeyrek finale çıksınlar. Fransa yerinde kalsın. Temennilerimle birlikte kadroyu da vereyim.

Kaleciler: Andreas Isaksson (PSV Eindhoven), Johan Wiland, (FC Copenhagen, Pär Hansson (Helsingborg) 
Defans oyuncuları: Mikael Lustig (Celtic), Olof Mellberg(Olympiakos), Andreas Granqvist (Genoa), Martin Olsson, (Blackburn), Jonas Olsson (West Bromwich), Behrang Safari (Anderlecht), Mikael Antonsson (Bologna) 
Orta saha oyuncuları: Rasmus Elm (AZ Alkmaar), Sebastian Larsson (Sunderland), Kim Kallstrom (Lyon), Anders Svensson (Elfsborg), Pontus Wernbloom (CSKA Moscow), Samuel Holmen (Istanbul BB), Emir Bajrami (Twente), Christian Wilhelmsson (al-Hilal) 
Forvetler: Zlatan Ibrahimovic (AC Milan), Johan Elmander (Galatasaray), Tobias Hysen (IFK Gothenburg), Ola Toivonen (PSV Eindhoven), Marcus Rosenberg (Werder Bremen).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir