13 Haziran 2012 Çarşamba

2012-2013 Formaları | Galatasaray

Yeni sezon formalarına Galatasaray ile giriş yapıyorum. Twitter'dan formalar sızdı diye bir haber geldi. Herhangi bir yalanlama da verilmediğine göre, yeni sezon formalarımız hayırlı olsun. İç saha forması olarak parçalı forma, deplasman forması olarak da beyaz forma düşünülmüş. Parçalı formayla başlayalım. Klasik parçalı forma, yıllardır hayallerimizi süsleyen parçalı formanın vücut bulmuş hali gibi. Yaka kısmında göğüs kısmıyla zıt renklerin kullanılması ve aynı ayrıntıya kollarda ve kol uçlarında da dikkat edilmesi, yine yaka kısmının kesimi, şekli, her şeyiyle o forma bu forma işte! Kendi adıma konuşmam gerekirse son zamanlarda gördüğüm en güzel forma diyebilirim gönül rahatlığıyla. Bir süredir internette dolanan formayla tek farkı yaka kısmındaki ip detayının olmaması sanırım. Çünkü önceki fotoğraflarda yaka kısmının bitişik değil açık ve iple bağlandığını görmüştüm.  


Gelelim beyaz formaya. Aman aman aman diyebiliyorum sadece! Bu ne kadar şahane bir forma olmuş böyle yahu! Parçalı formanın daha önce nete düşen fotoğrafının farklı olduğunu söylemiştim demin, aynı şey beyaz formada da mevcut. Beyaz formanın o ilk halini hiç sevmemiştim ki genel olarak beyaz forma sevmem şahsen. Ama bu formaya edecek laf bulamıyorum. Yakadan inen sarı kırmızı şerit ve aynı şeridin diğer kolda da kullanılmış olması şahane bir detay olmuş tek kelimeyle. Şimdilik formaların iki eksiği var: Türk bayrağı ve içindeki futbolcular. Tahminimce futbolcuları formanın içinde görmek için temmuz sonu, ağustos başına kadar bekleriz. Bayrağı da Nike logosu ile Galatasaray armasının arasına koyacaklar sanırım. Zira zorunlu kılındı bayrak bu seneki formalara. 


Özetle formalar benim çok içime sindi. 3. forma olarak da kırmızının iki tonuyla hazırlanmış bir parçalı daha olması lazım ama onu henüz göremedik. Bu iki formadan sonra kötü bir forma çıkmayacağından eminim. Bekleyip göreceğiz.

8 yorum:

  1. İlk formayı begendim sayılır ama öyle ahım şahım bulmadım 2.formayı aksine çok begendim sadece koldaki şerit olmasaymış mükemmelliğine mükemmellik katacakmış ama olsun insan yinede mercan formayı gördükten sonra bunlara şükrediyor.

    YanıtlaSil
  2. Benimde geçen sezondan aklımdaydı neden bizim formada Türk bayrağı yok. Zorunlu hale getirilmeden keşke olsaydı ama bu da sevindirici. Beyaz forma çok şekil :)

    YanıtlaSil
  3. Bence bu formanın en son hali değil, Türk bayrağı mutlaka eklenecektir.

    YanıtlaSil
  4. beyaz forma çok başarılı ama parçalıyı beğenmedim ben.sarısı turuncuya benziyo daha çok.ayrıca tipi de güzel değil bence.

    YanıtlaSil
  5. parçalıyı beğenmişsin de iyiki arkadan görmemişsin sırt kısmı felaket :(

    YanıtlaSil
  6. 100 sene önceki zevke göre tasarlanmış vücudu ikiye bölen son derece kaba estetikten uzak iki parçalı klasik formanın beğenilmesine şaşıyorum.Dünyada sayısız mukemmel dizayn edilmiş forma ornekleri var.Avrupa futbol şampiyonasında her maçtan önce takımlar ile beraber seramoniye çıkan küçük çocukların giydiği sarı-kırmızı formalar ne kadar güzel şık tasarımlar.G.Saray da bu konuyla ilgili kişiler neden gerekli araştırmayı yapmazlar veya sponsor firmanın dayattıığı ürünü kabul ederler.Oysa kırmızı - sarı saha da patlayan güzel dizayn edildiğinde çok ön planda olan bir renkler.
    Son seneler G.Saray formaları gerçekten berbattı.Özellikle somon,gri siyah gibi takımın renkleriyle ilgisi olmayan abuk subuk formalar hiç sevilmedi. .Geçen sezonun en güzel tasarımı olan düz sarı formalar takım olarak(üst,şort,çoraplar) ve üstü düz sarı, altı
    kızrmızı şortlu olan nedense çok az tercih edildi. Bu seneki iki alternatifi görünce belli olduki parçalı klasik forma en çok tercih edilen olacak .Kötünün iyisi olarak klasik formanın altına hiç değilse zevksizliğin daniskası beyaz şort yerine kırmızı şort tercih edilsinde bir şeye benzesin..

    YanıtlaSil
  7. 2007'den beri yapılmış en iyi parçalı olmuş bana kalırsa, arkasının düz kırmızı olması ise sanırım uefa'nın sırt kısmının düz olması gerekli diye diretmesinden kaynaklanıyor.

    beyaz forma ise bence hakiakten bugüne kadar ki en iyi beyaz formalarımızdan biri olabilir.

    gelecek olan kırmızı formayıda açıkçası oldukça merak ediyorum.

    birde keşke düz sarı formayı bu senede kullansan arada. özellikle kırmızı şortla beraber çok şık bir dizayn olmuştu.

    YanıtlaSil
  8. Formaların ayrıntıları burada beyler:
    http://sarikirmizicafe.tr.gg/Galatasaray_2012_2013_formalari.htm
    Bence gayet hoş.

    YanıtlaSil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir