5 Haziran 2012 Salı

Çok Uzatılan Bir Konu; Nordin Amrabat

Fazlasıyla can sıkan bir mevzu. İş çünkü inada doğru gidiyor ve bu inadın ardından da kazanan hiç kimse olmayacaktır. Ne Amrabat, ne Kayserispor, ne de Galatasaray. Ama adil olmayan bir durum var. Kayserispor, bu futbolcuyu ısrarla satmak istemediğini söylüyor. Kontratı var, buna eyvallah derim ve Amrabat'a da madem 2 yıl sonra ayrılma hedefin vardı, neden bu kadar uzun vadeli kontrat imzaladın derim. Can sıkan mevzu ise şu, herkes biliyor bunu. Fenerbahçe eğer Amrabat'ı isteyen taraf olursa bu transfer 1 saat içerisinde çözülür.

İyi paralar da ödüyor, buna birşey diyemiyorum ama istedikleri futbolcuları rahatlıkla Kayserispor'dan alabiliyorlar. Hala Ali Turan mevzusu mu buna etken bilmiyorum ama Galatasaray'ın Kayserispor'dan futbolcu alma şansı kalmadı gibi. Büyük paralar ödemeyi kabul etse bile {Amrabat'ın da ederini ödemeye hazır yönetim} ama gerçekleşmiyor bu transferler ve iş bu noktaya kadar geliyor.

Ali Turan konusunda Galatasaray haklıydı, bunu söylemek lazım. Bosman kuralları ortada, bir futbolcunun sözleşmesinin bitmesine 6 ay kala o futbolcuyla sözleşme imzalayabilirsiniz. Bundan yararlandı Galatasaray ama iş çok başka noktalara gitti ve Ali Turan konusunda kimsenin kazanamadığını gördük, korkum o ki Amrabat mevzusunda da aynı şeyler geçerli olacaktır.

Bu konu da fazla uzuyor ama, Amrabat'ı fazla abartmaya başlıyoruz. Gelsin isterim, yetenekli bir futbolcu ve Terim'in elinde görmek lazım onu ama abartıyoruz yani, Galatasaray istese çok rahat bir şekilde Amrabat'dan daha iyisini transfer edebilir. Amrabat konusunda da müthiş bir ısrar yok zaten, bir anda dünkü Amrabat'ın açıklamalarının ardından böyle bir gündem doğdu.

Gitmek istiyor takımdan ve bunu dile getirmeye başladı yeniden Amrabat. Söyledikleri doğru mu bimiyorum ama eğer doğruysa, ona verilen sözler varsa Amrabat haklı. Doğru değilse de, istediği yaptırımı uygular Kayserispor, elinde sözleşme var ve bu konularda da pek açık kapı bırakmazlar.

5 yorum:

  1. gelmesin(büyük ihtimalle ben oldum havasına girdi bu inatlaşmadan sonra artık pek hayır gelmez gelse bile takımın kimyası bozulur.(fatih terim işin içinde olucna gerçi kesin konuşamıyorum))

    rieranın maaşı indirilsin veya gitsin(takım içinde ve yeni transferlerde rahatsızlık oluyor bu konuda diye biliyorum)

    hamit geliyor mu gelmiyor mu bir belli olsun artık(sıkıldım. herkes sıkıldı)

    aydın yılmaz daha çok antreman yapsın tatil falan yapmasın seneye ilk onbir oynasın otursun yıldız oyuncu olsun ben oldum havalarına da girmesin mütevazi tavrını korusun gelişsin gelişsin coşsun

    yabancılardan baros(futbolu en azından gs için bitirmiş kafasında hali tavrı öyleydi hep), pino(uzun sakatlık geçirdi zaten çok yeterli değildi rotasyona altyapı oyuncularımız girsin) gitsin.

    fatih hoca yanına yeni koçlar alsın takım çehresini biraz daha değiştirebilecek(şimdikiler gitmesin ek olarak)

    türkiye alt liglerini didik didik eden bir kadro kurulsun

    abdurrahim albayrak daha çok görünsün hep görünsün : D

    YanıtlaSil
  2. gelirde iyi oynarsa bu seferde avrupada büyük bir takıma gitmek ister

    YanıtlaSil
  3. sezon ortasında istediniz vermediler ve ondan sonra da vermeyecekleri çok aşikarken sen neden sürekli sadece oyuncunun menajeriyle görüşüp kışkırtırsın bunun hakkında da görüşünü bekliyorum..

    YanıtlaSil
  4. Kışkırtan kimse yok, Amrabat ayrılmak istiyor, tutmak Kayserispor'un zararına. Kayserispor'un Galatasaray'a karşı tutumu hep bu. Galatasaray Amrabat gibi 100 tane futbolcu bulur ama Amrabat'ın bir tane daha Galatasaray bulması zor, isteği ve çabası bu yüzden.

    YanıtlaSil
  5. o zaman uğur karakullukçunun eurosporttaki yazısını okumanı tavsiye ederim.saygılar:)

    YanıtlaSil

 

Sportif Cümleler Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger