28 Haziran 2012 Perşembe

Ekrem Dağ'ın Ayrılığı

Bazı futbolcular geçmişte önemli işlere imza atarlar, kaliteleri ya da mücadeleri ile akıllarda kalırlar, vadeleri dolduğunda da onlarla yollar ayrılır. Ekrem Dağ'ın hikayesi de buna benzedi. Mücadelesi ile akıllarda kalacak bir futbolcu.

Kalite anlamında her zaman tartışıldı ama daima iyi bir alternatif oldu. Türkiye çıkışlı olmamasının bir getirisi mi bilmiyorum ama sağ bek, sol bek, sağ açık, sol açık, ön libero gibi birçok mevkinin de güzel bir alternatifiydi, her iki ayağını da iyi kullanan, mücadele gücü yüksek bir futbolcuydu.

31 yaşına da geldi, gençleşme harekatı derken vadesi dolmuş gibi görünebilir ama ben hala Beşiktaş için doğru bir alternatif olabileceğini düşünüyordum. Şimdi yolu Anadolu'ya düşecektir ve gittiği takımda da iş yapacaktır ama iyi bir isimdi Beşiktaş açısından, ben bı ayrılığı yadırgadım.

Çoğu Beşiktaşlı ise Ekrem Dağ'ın ayrılığı için çok mutlu, tabii onlar olayın daha içerisinde ve öyle diyorlarsa öyledir demek lazım.

Milli Takım için çok yazı yazmıştım, o aklıma geldi şimdi, Terim döneminde özellikle Ekrem Dağ Türkiye için oynasın diye ama hiç düşünülmedi, o da Avusturya adına oynamak durumunda kaldı.

Ama uzun zamandır aramızda, ona bir gurbetçi gözüyle de bakamıyorum, bunu söylemem lazım. Ve şu an için Anadolu yolları diyorum ama Bursaspor gibi takımlar için de doğru bir transfer olur, zirve için mücadele verebilecek takımlar açısından.

1 yorum:

  1. Ekrem Dağı toplamda kaç maç izleyip Beşiktaş için iyi bir alternatifti denilebildiğini anlamış değilim..Görevini yapamadığı yerlerin alternatifi olmak garip olsa gerek..Ekrem Dağın son dönemde oyuna girmesi ile ters kanattan üstünden geçen paslardan kaç gol yediğimizi sayamıyorum bile..Bence bu kadar önemli bir oyuncu Sabrinin yerine GS ye alsınlar..

    YanıtlaSil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir