14 Temmuz 2012 Cumartesi

Nordin Amrabat Galatasaray'da / Ve Nihayetinde

Açık konuşayım, bunca mevzudan sonra gidip Kayserispor'dan herhangi bir futbolcu transfer etmezdim. Ama Amrabat konusunda Fatih Terim'in ısrarı, Amrabat'ın kalmak istememesi ve tüm bunların ışığında Kayserispor'un artık bu futbolcudan verim almasının zor bir hale gelmesi bu transferi bitiren etmenler oldu.

Bunun adı ters köşe yani, bu defterin kapandığını düşünüyordum. Assaidi'den Robinho'lara kadar uzanan süreç içerisinde, bir de ''çilek'' kavramının ortalarda dolaşması, gerçekleşmesini beklenen kanat transferinin üst düzey bir yabancı yıldız olmasını bekliyordum. Amrabat konusu bitmeyen ve gerçekleşmesi güç bir rüya gibi görünürken bir anda Galatasaray yine ortaya çıktı, Amrabat'ı istedi ve bu sefer transferi gerçekleştirdi.

Amrabat & Galatasaray aşkını çok konuştuk. Amrabat, Galatasaray'a gelmek adına 1000 takla atan bir futbolcuydu ve çok yüksek bir maliyet karşımızda. Oynanan büyük bir kumar var yani, bu kumarı hem Galatasaray hem de Amrabat oldu. Kazanan ise her durumda Kayserispor, bunu da ekleyelim.

Cennetle cehennem arasında bir yerde diyorum Amrabat için. Bütün bu süreçlerden ve onun iddialı söylemlerinin ardından Amrabat'tan beklentiler x2 olarak karşısına çıkar. Amrabat'ı hepimiz tanıyoruz. Size maç kazandırabilecek bir futbolcudur. Bireysel yetenekleri üst düzeyde, takımdan biraz kopuk ama Galatasaray sistemi içerisinde verimliliği katlanabilecek, çabuk, tempolu ve herkesin kadrosunda isteyebileceği bir futbolcu.

Amrabat'ın iki yolu var, ya beklentileri karşılar ve kral olur, ya da bu yüksek ücretler arasında kaybolur ve yeni bir Tabata vakasıyla karşırız, 1 sene sonra da Katar'dan çıkar bir takım ve bu transferi bitirir.

Tüm bunların yanında, Amrabat'ın beraberinde sempati demetini bizlere sunduğunu belirtelim. Cebinden bonservis için 3 milyon avro vermesi, alacaklarından vazgeçmesi misali. Çok istediği bir transferdi bu, o da ilk etapta hakkını veriyor. Bu onun hanesinde bir artı puan.

Ama işin odak noktası Fatih Terim. Fatih Terim bir futbolcuyu bu kadar ısrarlı istiyorsa, bir bildiği daima vardır, ona güvenmek zorundayız. Bu yüzden transfere kötü diyemeyiz, beklemek lazım, sabretmek lazım ama yaşanan transfer şovunun da altını çizmek lazım. Galatasaray çok agresif transferde ve şu ana kadar inanılmaz işler yapıyorlar.

7 yorum:

  1. Yiğit Gökoğlan'ı da bu şekilde istemişti, gereksiz bir transferdi. Her zaman bir bildiği vardır elbet ama bu tutacağı anlamına gelmez. Tüm bu yaşananlar beklentileri o kadar yükseltti ki yazık olacak bu çocuğa da. Bence hiç girilmemeliydi bu işe.

    YanıtlaSil
  2. ben amrabatın başarılı olacagına ınanıyorum hatta herkezin beklentisinden daha etkili olacagınıda düşünüyorum ne kadar kopuk oyuncu olursa olsun ümitliyim yıllarca bır cok oyuncuyu takımımızda görmek ıstemıştım ama hıc bırı olmamıştı. ilk defa yıllar sonra takımda görmek ıstedıgım hemde 3 4 tanesını bırden kadromuza kattık ve hepsının de terim modeline terim sistemine uydugunu ve bu sıstemde basarılı olacaklarına ınanıyorum amrabat ozel bir futbolcu ve hocamızda bu tür özel futbolcuları kabugundan cıkarmayı cok ıyı bılıyor bence fazla söze gerek yok amrabat burak ve elmander den bır bermuda seytan uclusu beklıyorum rakip takımların korkulu ruyası olacak cınsten........

    YanıtlaSil
  3. Sevgili bugs
    Ben ucgenin bur kosesinin Umut Bulut olacagoni dusunuyorum. Amrabat Elmander fe Umut. Burak halon olacak gibi geliyor.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili bugs

    Burak yerine Umut'u yazsan mi?

    YanıtlaSil
  5. bu transferlerden hamit dany burak amrabat ve umut. bir veya 2 si kesin patlayacak.kuraldır bu yaptıgın transferlerden biri kesin olarak beklentilerin cok altında kalır.hele hele fatih terim ısrarla istemişse o oyuncu balon olmaya adaydır.ya burak ya amrabat patlayacak elimizde bence.

    YanıtlaSil
  6. ben burak tan cok sey beklıyorum bu sezon ve hatta ılerleyen sezonlarda umutun burak ı degıl ama elmanderı zorlayacagını dusunuyorum izleyip gorecegız gecen sezon cok sürprizler oldu bu sezonda olacak gıbı hayırısı olsun kim oynarsa oynasın kazanan Galatasaray olsun....

    YanıtlaSil
  7. maliyetlere gel , hem 800 bin euro dan vazgeç hem de yıllık alacagından indirim yap ne güzel sevdadır bu böyle, nice oyunculara kapak olması dileğiyle, umarım futbolunla arkandan konusan herkese son kapağı da atarsın 53 numaramız :)

    YanıtlaSil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir