27 Ağustos 2012 Pazartesi

Nuri Şahin & Liverpool, Birbirine Yakışacak İki Karakter

Ben Samsun'dayken gerçekleşen bir transfer ve bu fotoğrafı da yeni görüyorum. Kısaca yazayım ve şöyle diyeyim. Babama Avrupa'da hangi takımı tutuyorsun diye sorduğumda bana Liverpool der. Neden dediğimde de, Gerrard orada diyor. Artık Nuri Şahin de var ve zaten anlamlı olan Liverpool, en azından benim için şimdi daha da anlamlı.

Uzun bir transfer gündemiydi ve bitmiş olmasına sevindim. Beklentileri şu an için karşılayamadı tabii, Real Madrid'deki ilk savaşını kaybetti ama hala şansı var, ona inanan Mourinho orada olduğu sürece bu şans Nuri Şahin'in eline tekrar geçecek. Satış opsiyonu yok ve tamamen Nuri Şahin'in gelişimi adına gerçekleştirilen bir transfer.

Gittiği takım da Liverpool, gelişmek için transfer olduğu takım. Bu da Nuri Şahin'in ne kadar büyük bir potansiyel ve yetenek olduğunun göstergesidir.

Nuri Şahin için şu denirdi hep, eğer Alman Milli Takımını seçseydi şu an Khedira değil de o Almanya ilk 11'inde oynuyor olurdu, Real Madrid'e giderdi diye. Benim de beklentim, Khedira yerine Nuri Şahin'i 11'e yazar Mourinho ve günler böyle geçer yönündeydi ama çok az forma şansı yakaladı, bir anda gözden düştü. Beklentiyi minumum tuttuğumuz Hamit Altıntop'un dahi çok kritik anlarda yakaladığı forma şansı vardı, Nuri Şahin adına hayal kırıklığı oldu ilk sezonu.

Bakalım Liverpool günleri nasıl geçecek, Premier Lig nasıl gelecek ona. Dediğim gibi, Liverpool'a daha da ısınmak adına önemli bir sebep daha, Nuri Şahin ve Liverpool karakterinin birbirlerine çok yakışacağını düşünüyorum...

2 yorum:

  1. Sabah bloguna girdim ve Nuri Şahin postunun olmadığını görünce bende kendimce bir Nuri & Liverpol postu hazırladım.Tam yayına verecektim ki senin bloga bir kez daha bakmak aklıma geldi.Keşke bakmasaymışım :)

    YanıtlaSil
  2. Ben geceden yazdım yazıyı, sabaha kurdum :) Transferlerdeki fix başlığımdır bu.

    YanıtlaSil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir