14 Ağustos 2012 Salı

Theofanis Gekas Levante'de

Onun için çok yazdım, çizdim, bu yüzden de kısa tutuyorum yazıyı. Son bir veda gibisinden. Beni takip edenler bilirler, Harry Kewell ve Galatasaray özelindeki düşüncelerimi. Aynı şekilde Gekas ve Samsunspor özelinde de aynısını düşünüyorum. Samsunspor karakterine, duruşuna çok ama çok yakıştırdığım bir futbolcuydu. Yarım sezon oynadı belki ama Samsunspor'un Süper Lig'de kalabilme ümitlerini yeşerten isimlerin de başında o geliyordu. Fenerbahçe maçı unutulmayacak mesela, efsane olarak kaldı o performans. Keşke daha uzun süreli kendisini izleyebilseydik ama bu da Samsunspor'un Süper Lig'de kalmasından geçiyordu. Kendisini Levante formasıyla da sık sık takip edeceğiz tabii, Barcelona ve Real Madrid şimdiden ayağını denk almalı bile demek lazım aslında...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir