9 Ekim 2012 Salı

Furkan Özçal Galatasaray'da{ymış}


Belki abartıyorum, bilmiyorum ama transfer olduğu günden bu yana gördüğüm ilk Furkan Özçal resmi bu. Transfer olduğu gün konuşuyorduk, her ne kadar Cris gölgesinde kalmış olsa da. Selçuk İnan'a alternatif olur, atılan iyi bir genç adımı gibisinden ama o gün konuştuk ve Furkan Özçal gündemi bitti. İlk 18'e de hiç girdiğini göremedim ya da tribüne gelip oturduğunu. Çoğu zaman da Galatasaray'da olduğunu dahi unutuyorum, bu resmi görene kadar da unutmuştum aslında. Fatih Terim'in bu futbolcu üzerinde planları ne merak ediyorum, ne düşünüyor acaba. Belli ki hazır değil ama çok fazla arka planda kaldı gibi. Önümüzde iki hazırlık maçı var, o maçları sırf Furkan Özçal'ı görmek için bekliyorum, başka bir sebebi de yok.

5 yorum:

  1. Fatih Hoca "idman fotoğrafları kadrosu"na koyulmasına izin vererek ısındırıyor hafiften.

    YanıtlaSil
  2. peki ya ceyhun gülselam'a ne demeli? fatih terim onu milli takıma cagırdı diye hatırlıyorum belki de yanılıyorumdur ancak sezondur hiç mi düşünülmez bir oyuncu??

    YanıtlaSil
  3. Geçen sezon iki maça 11'de başladı ama o da dediğin gibi piyasalarda yok 2 yıldır.

    YanıtlaSil
  4. türkiye kupası hele bi gelsin görürüz.belki milli ara hazırlık maçlarında da görebiliriz.şu anda bazı bölgelerde rotasyon var.selçuk melo da zaten rotasyon olmuyor.

    YanıtlaSil
  5. Emre çolak kadar Ceyhun'a ısrar edilseydi muhtemelen şu anda Gs melo'nun şu formsuz hali ile bu kadar alternatifsiz kalmazdı. Belki ofans yönü melo kadar yok ama melo'nun bu hali de Selçuk'un da ofans yönünü bitiriyor. Selçuk en azından biraz rahat oynardı ve Gs bu kadar rahat gol yemezdi. Atacağı süpriz birkaç şutla da heyecanlandırırdı Gs'yi. Fatih Terim gibi gençleri parlatmayı seven bir hocaya yakışmıyor doğrusuç

    YanıtlaSil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir