2 Ocak 2013 Çarşamba

Quaresma Defteri ''Şimdilik'' Kapandı


Galatasaray'dan bugün Quaresma konusunda bir yalanlama değil, yanlışlama geldi. Zorunlu açıklamanın özeti ''yönetim olarak Quaresma'yı gündeme aldık, şartları teknik heyete ilettik ama ama teknik heyet kabul etmedi ve Quaresma defteri şimdilik kapandı''.

Sezon başında olası Baros takası iyi ihtimaldi. O gün bu duruma da karşıydım ama sezon içerisinde gördüğüm, Quaresma'nın net fayda sağlayacağı üzerineydi. Fikret Orman da hatta bu takasa sıcak baktıklarını ama sezon başında taraftar algısının farklı olması üzerine bu topa girmediklerini söylemişti. Onlar da haklı, olası bir kötü gidişat sonrası ve Quaresma'nın da olası Galatasaray'da gösterdiği iyi performans sonrası Beşiktaş taraftarını kimse durduramazdı.

Beşiktaş yönetiminin yanlışı ise, Quaresma'nın Türkiye defterini şimdilik kapatmaları. Sezon sonunda istediği Türk takımıyla anlaşabilir Quaresma ama bir sezonu boş geçirmeyi göze alamaz diyorum, piyasası da hala var ve iyi bir takımla anlaşacaktır. Ama Beşiktaş'ın hala Quaresma'dan çekiniyor olması, bu kadar da iyi gidiyorlarken bana yanlış geliyor.

Sezon sonunda da şartlara göre Galatasaray tekrardan Quaresma'ya talip olabilir, bu yüzden de defteri şimdilik kapandı demek lazım.

Quaresma'nın da tercihini merak ediyorum. 7'den 77'e durumda, her şartta teklifler var. Arda Turan giderse Atletico Madrid alacak diyen de var, Valencia gündemi de yaratıldı, Porto'ya da dönebilir deniyor ya da Ukrayna'nın adını duymadığımız bir takımı da peşinde. Mutlaka Katar'dan falan da teklifler alıyordur.

Onun kararı mühim, geleceğe dönük bir adım mı atacak yoksa sezon sonuna kadar bir takımda oynayarak, sezon sonunda mı net kararını verecek?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir