19 Şubat 2013 Salı

Orada Bir Selçuk Var Ki...


''Muhakkak ki Drogba, Burak ve Sneijder Avrupa'da konuşulmalı. Ama orada bir Selçuk var ki ben ondan da bahsedilmesini isterim.'' Fatih Terim
Yiğidin hakkını yiğide vermektir bu. Drogba ve Sneijder transferleriyle gündem oldu Galatasaray ya da Burak Yılmaz'ın Şampiyonlar Ligi'nde attığı 6 golle vitrine çıkması. Bu ortamda Selçuk İnan geri planda kalmış gibi görünebilir ama bu takımın en önemli birinci ismi Selçuk İnan'dır. Fatih Terim de bunu dile getiriyor, Selçuk İnan'ın hakkını veriyor ve Schalke 04 maçını da maç başlamadan oynamaya başlıyor aslında. Burada verdiği çok önemli bir mesaj. Schalke karşısında en önemli kozumuz Fatih Terim olacaktır...

1 yorum:

  1. aynını düşündüm basın toplantısını izlerken. hoca müthiş pozitif enerjisi ile beni bile oturduğum yerden etkiledi. muazzam bir enerji, babacanlık, akil adamlık. drogba ayrılırken babam gibiydi, ondan çok şeyler öğrendim derse şaşırmamak lazım.
    özellikle camia içinde huzur da sağlandıktan sonra daha bir rahatlamış ve kendini işine iyice vermiş, aşmış bir görüntü çizdi. Hoca çok formda maçı yemiş bitirmiş kafada oynamış bitirmiş bile.
    zerre şüphem endişem kalmadı. yarın nasıl, hangi taktik veya 11 ile çıkarsak biliyorum ki o en iyisidir.
    Allah başımızdan eksik etmesin, sadece futbol takımının değil tüm camianın doğal lideridir fatih hoca...
    hele bir schalkeyi eleyelim hayırlısı ile ben bu sene şampiyonlar liginde yılların süprizini yapabileceğimize inanıyorum.

    Bu garip bir histir. milanı eleyip uefa kupasına gitme hakkı elde ettiğimiz günün ertesinde tam 10 kişi ile kupayı alacağımıza iddaya girmiştim. hem de büyük iddialar bir öğrenci için. bu öylesine çılgınlık değildi sanki biliyordum... ve o büyük enerji büyüdü ve büyüdü çığ gibi önünde durulmaz oldu...o yıl önümüzde kim olsa ezip geçtik. sanki biliyordum, aylar öncesinden görmüştüm.

    tam 13 yıl sonra aynı hisleri hocayı izlerken hissettim. belki erken ama birgün hoca o kupayı da getirecek buraya...

    YanıtlaSil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir