10 Mart 2013 Pazar

Hamit Altıntop ve Direkler

Videoda Hamit Altıntop'un 2012'nin yaz aylarında Milli Takım'la oynadığı hazırlık maçlarından, şu ana kadar geçen sürede direkten dönen şutları var. Var bir şanssızlık ve bunu kıramıyor. Israr etsin ama, ben inanıyorum. Çok kritik bir zamanda golü bulacak ve gollerin devamıyla birlikte, performansın da yükselişine şahit olacağız. Ama insan üzülüyor yine de, hele ki Schalke 04 maçında direkten dönen topa. Orada 2-0'ı bulsak, bugün çok daha farklı şeyler konuşurduk. Diğer şutlarında topların direkten dönen toplar bir yana, Schalke maçında bulduğu direk çok daha büyük bir şanssızlıktı.


2 yorum:

  1. valla çok seviyorum ben bu adamı. schalke maçında patlama yapacak bence.

    YanıtlaSil
  2. abi çok şükür ya oldu sonunda. ben demiştim patlayacak diye:)

    YanıtlaSil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir