2 Nisan 2013 Salı

O Günü Yaşayan Bilir







O dönem cidden farklıydı. Bir ara öyle bir havaya girdim ki, özellikle de 3-2'lik Real Madrid galibiyetinin ardından, hiç yenilmeyeceğiz diyordum. 3-0'lık rövanş bir anlamda tokat oldu bana, çok üzülmüştüm. O zamananın Galatasaray'ı da çok başkaydı tabii, öyle bir durum da var.

Şimdilerde ise büyüdük, daha akil düşünebiliyoruz. Bu yüzden de Real Madrid serisi öncesi benim en büyük olayım, çeyrek finalin tadını çıkarmak olacak ama elbette umudum var, neden olmasın.

Fotoğrafların da biri hariç hepsi, 3-2'lik maçtan. Rövanşa yönelik bulabildiğim tek fotoğraf, Galatasaraylı ve Real Madridli futbolcuların birbirine girdiği kare. O kadar unutulan bir maç 3-0'lık mağlubiyet.

Şunu da ekleyeyim, çok büyük maçtı. Süper Kupa'dan daha çok heyecanlandırmıştı belki de bazılarımızı, 2-0'dan geri gelip 3-2 kazanmak...

3 yorum:

  1. Ben o sene daha 9 yaşındaydım. Babamın haber vermesi ile maçları takip edip izleyebiliyordum. Çok farkında değildim tabi durumun. Ama kazandıkça Galatasaraylılığım ile daha fazla gurur duymaya başlamıştım. 2000 lerin ortasına doğru farkındalığım daha arttı tabi. Keşke o efsane yıllarda yaşım olayları daha çok kavrayabilecek düzeyde olsaydı diyorum. O anların farkını ve tadını daha iyi yaşayabilirdim.

    Ama Galatasaray'ın her zaman bize böyle sevinçler ve duygular yaşatabileceğinden eminim.

    Dediğiniz gibi her şeyden önce çeyrek finalde Real Madrid ile oynamanın tadını çıkarmamız gerek.

    YanıtlaSil
  2. o gün eski açıktaydım her zamanki gibi. maç öncesi çok rahattı herkes o zamanlar Galatasaray'ın ben kendi sahasında bir avrupa kupası verdiğini hatırlamıyordum bile. 2-0 bitince herkes şok olmuştu ama sahadaki oyun biizm oyunumuz değildi.
    hakikaten hayatımda izlediğim en keyifli en güzel ali samiyen maçlarından biridir.

    hala aklıma sağ kanatta fatih akyelin roberto carlosun üstünden silindir gibi ezip geçip jardele, hasan şaşa indirdiği o topla gelir.

    inşallah öyle bir futbol oynarız; bugün de...

    YanıtlaSil
  3. bu da tarihin en iyi formalarından bir tanesi.

    YanıtlaSil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir