18 Nisan 2013 Perşembe

Sinan Bolat'ın Olası Türkiye Seferi


Muslera, takımdan kesin ayrılıyor gibi bir algı oluştu. Çıkan tüm haberler bu yönde ama Muslera'nın bu sezon takımda kalma ihtimalini, ayrılma ihtimalinden çok görüyorum. Elbette, günün birinde bu ayrılık yaşanır ve işte o vakit onun yerini doldurmak mesele olur ama bugünden bunu düşünmek yanlış.

Bir haber okudum, çok garibime gitti. Sinan Bolat'ın kendisine gelen teklifleri kabul etmediği konuşuluyor. Nedeni de, Galatasaray'ı beklemesi deniliyor. Muslera ayrılırsa eğer, Galatasaray'ın kendisine kesin olarak teklif yapacağını düşünüyor olabilir belki de.

Kötü kaleci değil aslında, son sakatlığına kadar da beğendiğim bir isimdi ama Sinan Bolat'ın en zirve hali bile Galatasaray'ı kaldıramaz diyorum. Ben onu daha çok, Bursaspor'a yakıştırıyorum mesela. Carson'un ardından cuk olurdu. Ya da Beşiktaş'a gitse, Cenk Gönen'le birlikte işi götürürler. Onun kariyeri adına, şu noktada en zirve adımlar bu olurdu.

Galatasaray'a gelmesi durumunda da iyi bir alternatif olur diyebilirim ama önünde Muslera veya onun ayarında çok iyi bir kaleciyle birlikte. O da bunu kabul eder mi bilemiyorum.

Sezon sonu sözleşmesi bittiğinden transferi konuşulan bir isim. Ülkemizde de yabancı kontenjanı olduğundan ve kontenjan olduğu için, özellikle yerli kalecinin nimet olduğu düşünülürse birçok takımımız Sinan Bolat için hamle yapacaktır. Onu Türkiye'de görecek olmamız beni şaşırtmaz.

Yerli, kaliteli kalecilerin de fazlalaştığı şu ortamda, Milli Takım anlamında göz önünde olmak isteyecektir Sinan Bolat. Volkan Demirel, Onur Kıvrak, Tolga Zengin gibi kalecilerin gerisinde görüyorum onu ama çok kötü de bir alternatif değil. En azından bu potanın içerisinde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir