24 Ocak 2014 Cuma

Sinan Bolat Kayserispor'da


Askerde olduğum dönemde, kaçırdığım bir detay olmuş, Sinan Bolat'ın Porto'ya gidişi. Potansiyelli ve yeteneklerine de inandığım bir kaleci aslında ama onun sıkıntısı, bizlerin gözü önünde olmamak oldu ve namını çok duymamıza, konuşmamıza rağmen aslında hepimiz Sinan Bolat'ın ne verebileceğini bilmiyorduk.

Bu bilinmezler arasında da belki Milli Takım kaleci rotasyonu içerisinde yer aldı ama hiçbir dönem Sinan Bolat için tamamdır diyemedik.

Bu yüzden de onun ihtiyacı olan, Türkiye'ye adım atmak ve bizlerin gözü önünde olmak. Bu açıdan, Kayserispor'a transferini önemsiyorum. Sezon sonuna kadar kiraladı Kayserispor ve kendileri açısından da önemli bir eksiği gidermiş oldular. Ertuğrul Taşkıran'ı ne kadar beğeniyor olsak bile gelişimini belli bir noktaya getirdiğini ama ilerisi için adım atamadığını görüyoruz. 

Yani, Kayserispor'a taşıyamaz noktada ve bu anlamda önemli bir alternatif yarattılar. Sinan Bolat'ın başarılı olacağını düşünüyorum ve artık gözümüz önünde olduğundan, kafamızdaki Sinan Bolat sorularına da cevap bulmuş olacağız. 

Yeniden Milli Takım'a yükselmesi, o rotasyon içerisinde yer alması da beni şaşırtmaz. Umutluyum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir