8 Temmuz 2014 Salı

Sneijder & Galatasaray, Dünya Kupası ve Gelecek


Bir Galatasaray klişesidir bu. Galatasaray'da parlayan, yükselen, yücelten ve yücelen herhangi bir futbolcuyu takımdan göndermek adına tüm çaba gösterilir. Bu çabayı gösteren de Galatasaray yönetimi değildir elbette, o çabayı gösterenler bellidir. Galatasaray'ın da mevcut mücadelesi sadece saha içerisinde kalamıyor maalesef, bunlarla da uğraşıyoruz.

Wesley Sneijder üzerinde yaratılan bir gündem var doğal olarak. Sneijder gidecek mi kalacak mı sorusundan öte gidecek mi sorusu bizlere dayatılan durum. Sneijder'in burada ne kadar mutlu olduğundan öte, Sneijder'in talipleri konuşulur, gidişi üzerinden senaryolar yazılır. 

Şartların oluşması durumunda gidebilir de, kimse kalıcı değil. Gerçekçi yaklaşımda onun sözleşmesinde yazan 20 milyon avro'luk serbest kalma maddesi çok büyük bir rakam ama gerçekçi bir rakam değil. Sneijder için o paranın verileceğini sanmıyorum ve Sneijder'in de Galatasaray'da yapacaklarının daha bitmediğini bildiğim için bu ayrılığa ihtimal vermiyorum.

Yarın öbür gün Sneijder çıkıp ben gidiyorum demez, benim bildiğim bu. Galatasaray'da gayet mutlu ve onu Dünya Kupası'nda izlemenin gururu da hepimizin. Umarım Hollanda ile finale kalır, kupayı da kazanabilir.

Bize bunun gururu, sevinci yeter...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir