4 Eylül 2014 Perşembe

Galatasaray'ın Şampiyonlar Ligi Listesi


Benim için şu kadroda terk sürpriz, Koray Günter'in olmaması oldu. Koray Günter üzerinde beklentim büyük, belki herkesin düşündüğü beklentiden de daha fazlasını bekliyor olabilirim ama şaşırtıcı oldu benim için. Pandev ve Dzemaili transferlerinin ardından lig maçlarında dörtlü savunmanın komple yerlilerden olması bekleniyor ve Chedjou yerine de Hakan Balta, Koray Günter ve Gökhan Zan adaylar. Bursaspor maçında ilk 18'de Koray Günter vardı, benim de tahminim o oynar yönündeydi ama Koray Günter'in değil de Gökhan Zan'ın listede olması kafamı karıştırdı. Burada atılan adım tecrübe adımı olmuş, bunu eleştiremeyiz belki ama Koray Günter'i bekliyordum. 7 isim savunma rotasyonunda listede yer almış, bu da diğer bir detay. Furkan Özçal'ın da CL listesinde yerini aldığını görüyoruz, kendisi Prandelli'nin jokeri. Her pozisyonda deniyor ve beğenisini kazanmış olmalı. Umut Gündoğan'ın gözden çıkarılma nedeni biraz da Furkan Özçal. Mancini de Furkan Özçal'ı bekliyordu ama birlikte çalışamadılar, Prandelli'ye nasip oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir