9 Eylül 2014 Salı

Keşke Melo Kadar Galatasaray'ı Yaşayabilseniz


Sneijder için aynısını yazmıştım, Melo için daha fazlasını söylüyorum. Keşke Melo kadar Galatasaray'ı sahiplenebilseniz. Bu söylemimin de nereye gittiğini anlamışsınızdır.

Ortada bir savaş var, saha içerisinde de kalmıyor bu savaş. Galatasaray'ı maalesef başka cephelere sürüklüyorlar ve saha içerisinden öte çok daha başka sorunlarla uğraşmak zorundayız. İşin özü, bu sezon şampiyon olmak çok daha zor ama bir o kadar değerli.
 
Bu yüzden, Galatasaraylıların birbirine kenetlenmesi, bir olması şart. Taraftarlar olarak bu başarılır, taraftar neyin ne olduğunu en iyi şekilde görüyor. Asıl bu sahiplenme, yönetim ve takım içerisinde olmalı. Melo'ya bu haksızlıklar yapıldığında ortaya bir duruş konmalı, ses çıkartılmalı ama Gökhan Zan haricinde hangi Galatasaraylı futbolcunun bunu yaptığını gördük? Bu tablo beni üzüyor.


Felipe Melo özeline gelirsek, Galatasaray tarihinin en büyük işlerinden biri bu adama Galatasaray formasını giydirmek. Ben çok gururluyum Melo gibi bir futbolcuyu yaşadığım için. Tüm bu olumsuzluklara rağmen geri adım atmıyor, ortaya bir duruş koydu ve bunun arkasından gidiyor. X bir futbolcu Melo'nun yaşadıklarının 10'da 1'ini yaşasa bırakın Türkiye'yi terketmeyi, futboldan dahi vazgeçebilir. Melo ise ısrarla Galatasaray'ı yaşamaya devam ediyor.

Maalesef ortada bir biat politikası var, biat etmeyenin üstüne gidiyorlar. Melo da biat etmeyenlerden. bir anlamda isyanın adı Felipe Melo. Ayrıca bu tip hadiselerin devamının da yaşanacağını düşünüyorum.

Hatırlatılması gereken çok şey var, umarım hatırlatılır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir