9 Ocak 2015 Cuma

Yılın 11'i


Oylama sistemi tartışılmalı aslında. Bu tip oylamalarda, bizlerin oylarına başvurulduğunda doğal olarak kendi futbolcun ya da çok sevdiğin isimler üzerine yöneliyorsun. Ben de Arda Turan'a oy attım mesela ama bu 11'in içerisinde Arda Turan olsa ayıp olurdu. Kroos veya Di Maria'nın geçtiğimiz sezon gösterdiği performanslar Arda'nın çok önünde. 
 
Neden Arda Turan yok üzerinden dönen yorumlar bu anlamda yanlış. Oylama sistemi üzerine konuşulabilir ama bu sistem olmasa Arda Turan belki de bu noktaya dahi gelemeyecekti, kabul etmemiz gereken şeyler var. Tabii günün birinde bu 11'de de yer alabilir, o potansiyel kendisinde mevcut ama 
 
2014'ün 11'inde olması gereken futbolcuların hemen hemen hepsi kadroda yer almış zaten. Bir tek Ibrahimoviç'i tartışırım. Ibra'nın futbolculuğuna, kişiliğine laf söylemek haddim olamaz, kendisini de öyle böyle sevmem ama 2014'ün 11'inde kimin olması gerektiği sorusuna da cevap Diego Costa veya Müller olabilirdi. Diego Costa, Atletico Madrid'le yarattığı harikaların ardından bugün Chelsea ile de müthiş işler yapıyor. Müller'i ise tartışmaya gerek yok, Dünya Kupası performansı da ortada. 

Bunun dışında benim de oy verdiğim futbolcular hemen hemen kadroda. Neuer tartışılamaz, Ramos & Godin tandemi doğru, Lahm ve Alaba beklerde, Kroos ve Di Maria orta saha ikilisi, Robben, Messi ve Ronaldo gibi isimlerin yeri zaten garantiydi. Dediğim gibi, tek düşüncem forvet tercihi yönünde.

Yılın futbolcusu kim olacak, ben onu merak ediyorum. Cristiano Ronaldo üzerinde dönen bir algı var ama ödülü alması gereken isim bana göre Neuer..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir