19 Şubat 2015 Perşembe

90'lar Kafası


90'lara gittim bir anda. Adrian Ilie'nin yanına Sabin Ilie'yi de alma çabaları vardı. Adrian Ilie'de bir açıklamasında, kardeşim mutlaka transfer edilmeli, ben onunla çok daha farklı oynuyorum demişti. Galatasaray ise Sabin Ilie'yi alamadı, Ali Şen de durumu fırsat bilip Sabin Ilie'yi Fenerbahçe'ye getirdi. Tipik bir inat transferiydi bu ama Sabin Ilie'den doğal olarak birşey olmadı. Şimdi bu haberleri okuduğumda düşündüm ki, Ali Şen hala Fenerbahçe başkanı olsaydı belki de Rodney Sneijder'i Fenerbahçe'ye getirirdi. Tabii bu işin şakası.

Ben hala böyle bir transferin olma ihtimaline inanmıyorum, çok saçma birşey, 90'larda kaldı bunlar. Wesley Sneijder'e jest adı altında Rodney Sneijder'i de rezerv takımına getireceklermiş. U21 takımına 23 yaşındaki bir futbolcu, yeni yabancı sınırından yola mı çıkıldı bilinmez ama her yabancı futbolcu için ekstra bir ücret ödendiğini unutmayalım. Gerçi böyle bir ekstra ücret olmasa da ne yazar, Rodney Sneijder'in Galatasaray'da oynama kalitesi var mıdır? Ontivero bile daha kaliteli bir futbolcuydu, öyle diyeyim. En azından potansiyel deniliyordu.

Bir futbolcu mutlu olsun diye (bu Sneijder bile olsa) kardeşi, akrabası, arkadaşı falan Galatasaray gibi bir camiaya transfer edilmez, edilmemeli. 90'lar kafasıdır bu, gerçi mevcut yönetimin de 90'lar kafasında olduğunu düşünüyorum ya neyse. Abdürrahim Albayrak'ın dahiyane fikirleri bunlar, 90'ları bizlere yaşatmak için elinden geleni yapıyor ama tekrar yazıyorum, ben hala böyle bir transfere inanmak istemiyorum.

Aslında bu tabloyu da yazmak saçma ama yazdık yine de. Sneijder canımız, ciğerimiz, onun yoluna can feda ama böyle haberleri okumakta çok garip, bu haberin hala yalanlanmaması da çok garip, mevcut yönetimi düşünerek böyle birşey olmaz diyememek ise daha da garip..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir