21 Temmuz 2015 Salı

Melo'nun Dönüşü


Melo'nun kalmasına sevindim, nedeni ise Melo yerine adı geçen alternatiflerinin o ayarda olmamasından kaynaklı. Flamini diyorlardı en son, düşünün. Ya da Gökhan İnler vari isimler de Melo tarzında futbolcular değildi, işin saha içi anlamında Galatasaray'ın şu aşamada Melo'nun yerini doldurması zor görünüyordu.

Melo da Galatasaray'da kazandığı ücreti başka bir takımda kazanamayacağını görmüş oldu. Inter onun için yeni bir heves olabilirdi ama bu transferde Inter'in o kadar da hevesli olmadığını düşünüyorum, bonservis vermek istemediler. Inter için Melo biraz daha düşük ücreti göze almış olabilirdi ama bu transfer de olmadı. Brezilya'ya döndüğünde de maddi anlamda kaybı çok büyük olacaktı. Bu yüzden Galatasaray'da kalması şaşırtıcı olmadı.

Melo'nun mücadeleden kaçacağını düşünmüyorum, son sezonunda da Melo'yu eskisi gibi izleriz. Üzüldüğüm nokta gitmek adına bu kadar ısrarcı olması, taraftarı kırmasıydı. Takıma çok geç katıldı, ayrılmayı çok dillendirdi. Bu anlamda eski desteği belki de bulamayacak.

Yönetim ve Hamza Hoca ise Melo konusunda doğru bir politika uyguladılar. Beklediler, Melo'nun kolay çıkışı anlamında tüm kapıları kapattılar, ipleri ellerine aldılar ve Melo'nun geri dönüşü böylelikle sağlanmış oldu.

Melo adına Galatasaray kariyerinin son sezonu olduğunu düşünüyorum, sezon sonunda ülkesine dönecektir. Geçen 4 sezonda büyük katkıları oldu, saha içerisinde de yarattığı psikolojik üstünlük anlamında da. Şu ortamda yerine daha iyi bir alternatif de bulunamadığı için Melo'nun kalmasına olumsuz bakmıyorum, Galatasaray'ın yararına dahi olmuştur.

Bu konuyu da en azından sezon sonuna kadar kapatmış olduk. Dediğim gibi, Melo'nun mücadeleden kaçacağına inanmıyorum, kendisini taraftarlara tekrar kanıtlaması gerekecek. Bir anlamda sevdiği işleri yapacak..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir