29 Ağustos 2015 Cumartesi

Cenk Tosun'u İzlerken İki Şey Düşündüm


Gaziantepspor - Beşiktaş maçında Cenk Tosun'u izlerken iki şey düşündüm. Bir takımın iyi bir forvet alternatifinin olması nasıl da fark ediyor dedim önce, Cenk Tosun sezona müthiş başladı. İkinci olarak bu adam neden Milli Takım'da yok da Umut Bulut neye dayanarak kadroya çağrıldı dedim. Aslında Galatasaray'la da alakalı durumlar, bizim bir numaralı forvet alternatifimiz Umut Bulut ve yaşanan sorunlar ortada. Kimse açıklayamaz bu durumu. Bir de alay eder gibi Cenk Tosun'u A2 Milli Takım'ına çağırmanın mantığı yok. Hatta Batuhan Karadeniz ve Mevlüt Erdinç gibi isimlerin de önünde Cenk Tosun ama kadroda yok, bu yanlış. Yusuf Erdoğan'ın kadroya alınması ne kadar doğru bir olaysa Cenk Tosun'un olmamasını eleştiriyorum. Diğer bir nokta da takımda sakatlıktan dönen birçok ismin olması. Onur Kıvrak'ın da dönüşünü pozitif karşılıyorum ve Mert Günok da artık oynayan bir kaleci ve bu anlamda sorun kalmadı. Semih Kaya, Gökhan Gönül gibi isimler en son ne zaman forma giydi hatırlamıyorum, ne verecekleri de bu anlamda muamma. Onun dışında ideal kadro gibi görünüyor, umarım başarılı oluruz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir