18 Eylül 2015 Cuma

Giden 11'e 7 Yabancı


Galatasaray'dan ayrılan isimlerden böyle bir 11 oluşturdum. Yekta Kurtuluş'la Aydın Yılmaz'ın yerini değiştirmek mümkün ama Aydın Yılmaz'ın uzun Galatasaray kariyerine bir imza olsun. Kadronun içerisinde keşke kalsaydı dediğimiz isimler de var tabii. Telles, Melo, Dzemaili, Bruma ve Amrabat gibi futbolcuları kendi adıma sayabilirim. Dany, Gökhan Zan, Eboue gibi isimler için ise geçmişe yönelik teşekkür edilebilir. Pandev ise Galatasaray'dan geriye Türkiye Kupası kaldı diyecek bir isim. İşin ilginç yanı da 14 yabancılı düzen derken şu 11'e 7 tane yabancı futbolcu koymak oldu..

4 yorum:

  1. footballuser tablosunda sende direk büyütülmüş şekli çıkıyor.bunu nasıl yapıyorsun aga

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi bilmiyorum, ben ekliyorum sadece. Nasıl olduğu ile ilgili fikrim yok.

      Sil
  2. kadroya baktığımda fena isimler değil.şimdiki kadroda ideal sağ açık yok.sağ açık oynayabilecek bruma amrabat ve hatta aydın yılmaz yollanıyor.

    koray ı takımda tutup dany yi yollamakta mantıksız bence.dany ayakları iyi ve hızlı bir stoper.hatta sağbekte oynayabilir.

    YanıtlaSil
  3. ideal 11 im şu şekilde hafız

    http://idealonbir.blogspot.com.tr/2015/09/galatasaray-2015-2016.html

    poldi yi kestim.yerine yasini koydum.sağ açık pozisyonuna ise olcay şahan rolünde(kanat forvet) olacak sinan gümüşü koydum.etkili bir sol ayağı var sinan gümüş ün.jose selçuk göbeği yaptım.el mahkum.sabri yide kestim.denayer i denemekte fayda var sağ bek te.defansı daha iyi.defansif zaafları giderir bir yandan.chedju semih ikilisini bozmadım.hakan balta her ne kadar iyi olsada stoper için ağır bir oyuncu.hamleleri zayıf.

    YanıtlaSil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir